Gå til innhold

Hårfrisyre på bryllupsdagen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Overskriften sier vel seg selv... ;)

Jeg vet ikke hvordan jeg skal ha det... Trenger litt tips, og så er det gøy å se hvordan dere andre skal ha det. Jeg har halvlangt hår, og skal surfe litt nå for å se om jeg finner noe passende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lyst, krøllete, litt langt hår (ikke så lett å se frisyren på bildet mitt), og skal sette opp håret delvis. Jeg skal ha "myke" krøller, og dra håret opp til ene siden hvor jeg skal ha en blomst fra brudebuketten, og håret skal henge ned på andre siden. Litt vanskelig å forklare egentlig... Litt a la det Vivian hadde på Idol på fredag da hun sang duett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bryllupsdagen min ble "topplokket" flettet som et sjakkmønster (dog uten fargene svart og hvit..) mens resten av håret ble krøllet som korketrekkere.

Innimellom krøllene ble det plassert friske hvite brudeslør- blomster.

Det var en venninne av meg som utførte jobben. Denne frisyren brukte hun på sin "eksamen" da hun gikk på frisørlinjen.

Gjestene stirret nesten mer oppå hodet mitt enn på ansiktet mitt, så jeg tror nok at frisyren ble en suksess :ler:

To timer gikk til med arbeidet, men det var det vel verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alea

Kom gjerne med flere tips og innspill, jeg lurer også litt.. Skal ha prøvetime nå i uken, og hadde vært fint med litt inspirasjon før det. ;) Finnes det noen linker til sider med brudefrisyrer?

Din frisyre hørtes forresten kjempefin ut, yvoesp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har langt hår ( ikke sånn vannvittig da men ned på ryggen). Håret blir satt litt opp med krøller nedover ryggen ( blir liksom hår i stedet for slør).

Litt høyde på oppå, dradd inn på sidene ( passer mitt fjes best ). Skal ha en liten tiara slik at "høyden" kommer rett bak den. Syns det passet superfint;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jeg har skulder langt hår.. skal sette det opp litt rufsete med litt krøller og hår ned på sidene (Maggi sotteros modeller har som regel denne frisyren)skal ha langt slør i bak kant av frisyren og en liten diadem..knall kult....Kos Bire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har langt hår, men det er ikke 100% bestemt hvordan jeg skal ha enda. Men jeg skal ha noe løst og noe oppsatt iallfall, og krøller :) Ellers vet vi egentlig ingenting sikkert enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var først på en prøvetime og var veldig fornøyd. Men så spanderte jentene makeup og håroppsett på utdrikningslaget mitt, også likte jeg det bedre. Var mer "meg" Så jeg var heldig og fikk time der istedenfor, under to uker til bryllupet. Flaks! Bilder ligger Her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er noen lenker til tidligere tråder, masse fine lenker i disse til gode nettsider.

KG

KG

KG

Ellers så funker det jo udmerket å google da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...