Svart Katt Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 OK. Det var egentlig bare det jeg ville si! Endelig! Den har jeg venta på lenge!
Gjest Gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #8 Skrevet 8. mai 2006 Jepp! Skulle gjerne kjøpt bare dem for seg selv også jeg. Ingen bedre! :hopper:
Gjest Fantus Skrevet 8. mai 2006 #9 Skrevet 8. mai 2006 Jepp! Skulle gjerne kjøpt bare dem for seg selv også jeg. Ingen bedre! :hopper: ← Og det kan du også faktisk. Hvis du er i Oslo da... For i Freia-butikken på Karl Johan selger de alle Twist-typene i løsvekt så da er det bare å "verne om sine favorittbiter"
Gjest Gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #10 Skrevet 8. mai 2006 Og det kan du også faktisk. Hvis du er i Oslo da... For i Freia-butikken på Karl Johan selger de alle Twist-typene i løsvekt så da er det bare å "verne om sine favorittbiter" ← Ja men jeg bor ikke i Oslo. Jeg bor sånn sett nærmere Kongeparken i Stavanger, men synes det kan bli litt dyrt og tungvint å betale seg inn dit for noen biter med banantwist...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. mai 2006 #13 Skrevet 9. mai 2006 Lurer på om ikke jeg må ut og kjøpe en twistpose etterpå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå