Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Dette er sånn det er: Jeg har 2bi fra videregående, hvor jeg har fått en 3'er. Dette gir 0,5 i ekstrapoeng. Lønner det seg for meg å fjerne denne fra vitnemålet (jeg har mulighet til det) eller veier det opp for hverandre siden jeg får 0,5 i ekstrapoeng? Noen som har noen meninger om dette? Jeg prøver å få så høyt nivå som mulig, hadde bare uflaks med karakteren i denne sammenhengen.
Gjest Landra Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Hei! Når det gir ekstra poeng hvorfor vil du da fjerne det? Selv om det bare er 0.5 poeng. Det hadde ikke jeg gjort.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Det er fordi karakteren jeg har trekker ned snittet så mye... Men jeg vet ikke om det lønner seg uansett.
Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 er ikke det bare å regne ut snittet da? så ser du hva det blir med og uten karakter og ekstrapoeng? villet ikke tatt den bort om det ikke var vesentlig forskjell. Blir litt juks og føler jeg, samt at jeg vil ha alle mine fra videregående, gode og dårligere, både minner og karakterer.
TigerLilly Skrevet 8. mai 2006 #5 Skrevet 8. mai 2006 er ikke det bare å regne ut snittet da? så ser du hva det blir med og uten karakter og ekstrapoeng? villet ikke tatt den bort om det ikke var vesentlig forskjell. Blir litt juks og føler jeg, samt at jeg vil ha alle mine fra videregående, gode og dårligere, både minner og karakterer. ← Man vil jo ikke ha alle om det trekker ned snittet som gjør at man kan gå glipp av det studiet man ønsker da.. Minnene sitter i hodet.. på meg hvertfall..
Saeria Skrevet 8. mai 2006 #6 Skrevet 8. mai 2006 Enig med TigerLilly. Trekker karateren snittet ned og en kan fjerne den, hvorfor nøle? Jeg har selv brukt mye tid på å forbedre karakterer fra vgs. Jeg har sågar tatt opp tre nye fag som skal erstatte tre gamle. Med den innsatsen jeg nå har gjort har snittet mitt bedret seg betydelig, og jeg kommer inn på den utdanningen jeg ønsker. Minnene fra fagene fra vgs. sitter i hodet, men det er det som kommer til å stå på mitt nye vitnemål jeg kommer til å være stolt av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå