Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 tenkte da en 2-4 timers kjøretur unna byen,eller 1 time...whatever.bare det er en fin plass,med tanke på bademuligheter og bekvemmeligheter på selve campingen.har tenkt å telte. ikke øysand,der er vi på dagsturer.heller ikke storsand,det blir litt nærme. ja,vet dere om noen?
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Hva med camping i Rennebu? Ligger vel et par timer unna Trondhjem. Vegard Heggem (tidligere Liverpool-spiller) driver en camping der tror jeg. Eller kanskje han bare leier ut hytter...
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #3 Skrevet 11. mai 2006 Gullvåg camping som ligger mellom Soknedal og Berkåk. Ligger mellom E6 og elva, hvordan bademulighetene er, vet jeg ikke. Flere aktiviteter for barna. Svorksjøen camping mellom Gåsbakken og Svorkmo ligger ved Svorksjøen, med en kjempefin strand og bademuligheter.
Gjest Chica Skrevet 11. mai 2006 #4 Skrevet 11. mai 2006 Hva med Vinge Camping på Skatval, helt i sjøkanten? er under en time å kjøre da! Kan jo sykle om dere er litt spreke!
Fia Ferrari Skrevet 11. mai 2006 #5 Skrevet 11. mai 2006 Tja,fin og fin? Ikke så værst kanskje? Det må bli Øysand camping. Ligger helt nede v/sjøen,på veien utover mot Orkanger. Den ligger ikke så langt som en time fra sentrum,men er en veldig populær plass,iallefall ved fint vær.
Fia Ferrari Skrevet 11. mai 2006 #6 Skrevet 11. mai 2006 Huff,leste ikke hele innlegget! Glem svaret mitt!!!!!
Gjest Bare gjest Skrevet 11. mai 2006 #7 Skrevet 11. mai 2006 Vet ikke om det er for langt fra,men vi bodde her engang, koselig http://www.toftemo.no/default.html
FrøkenHobart Skrevet 14. mai 2006 #8 Skrevet 14. mai 2006 Ute på Frosta er det flere fine campingplasser! Ring turistkontoret for Nord-trøndelag!
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #9 Skrevet 14. mai 2006 takk for svar alle sammen! så kjempefint ut på dovre og frosta.men fant ikke vinge camping på frosta.det var ikke vågen da? sykle ja,det var en ide'!
FrøkenHobart Skrevet 15. mai 2006 #10 Skrevet 15. mai 2006 (endret) Se her:) Jeg ville alikevell kjørt litt lenger og valgt Frosta. Endret 15. mai 2006 av FrøkenHobart
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå