Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

tenkte da en 2-4 timers kjøretur unna byen,eller 1 time...whatever.bare det er en fin plass,med tanke på bademuligheter og bekvemmeligheter på selve campingen.har tenkt å telte.

ikke øysand,der er vi på dagsturer.heller ikke storsand,det blir litt nærme.

ja,vet dere om noen? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hva med camping i Rennebu? Ligger vel et par timer unna Trondhjem.

Vegard Heggem (tidligere Liverpool-spiller) driver en camping der tror jeg. Eller kanskje han bare leier ut hytter... :)

Gjest Gjest
Skrevet

Gullvåg camping som ligger mellom Soknedal og Berkåk. Ligger mellom E6 og elva, hvordan bademulighetene er, vet jeg ikke. Flere aktiviteter for barna.

Svorksjøen camping mellom Gåsbakken og Svorkmo ligger ved Svorksjøen, med en kjempefin strand og bademuligheter.

Gjest Chica
Skrevet

Hva med Vinge Camping på Skatval, helt i sjøkanten? er under en time å kjøre da! Kan jo sykle om dere er litt spreke!

Skrevet

Tja,fin og fin? Ikke så værst kanskje?

Det må bli Øysand camping. Ligger helt nede v/sjøen,på veien utover mot Orkanger.

Den ligger ikke så langt som en time fra sentrum,men er en veldig populær plass,iallefall ved fint vær.

Skrevet

Huff,leste ikke hele innlegget! Glem svaret mitt!!!!!

Skrevet

Ute på Frosta er det flere fine campingplasser! Ring turistkontoret for Nord-trøndelag! :)

Gjest Gjest
Skrevet

takk for svar alle sammen! :)

så kjempefint ut på dovre og frosta.men fant ikke vinge camping på frosta.det var ikke vågen da?

sykle ja,det var en ide'!

Skrevet (endret)

Se her:)

Jeg ville alikevell kjørt litt lenger og valgt Frosta.

Endret av FrøkenHobart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...