Gjest Gjest_Studenten_* Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Finnes det te (som er lett å få tak i) som virker oppkvikkende? Magen min tåler ikke kaffe lengre, og jeg trenger noe "å gå på" i disse søte eksamenstider.. Tips mottas med stor takk! Studenten.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Helsekostbutikkene har noen teer som er oppkvikkende. Spør der!
Polluela Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Med eller uten koffein? Hvis du er jente vil jeg anbefale Women's energy fra Yogi Tea. Blir ikke oppkvikka på samme måte som koffeinholdige drikker, men bedre. Mer kvalitativt, liksom. Det fungerer iallfall på meg, så verdt et forsøk er det.
Tristessa Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 Eller inneholder jo "vanlig" te som fex Earl Grey, Lady Grey, Darjeeling osv koffein. Da jeg fremdeles bodde hjemme, drakk jeg mye te i stedet for kaffe og det fungerer fint det, men er snillere mot magen og det skal mer til før man bikker over og kaldsvetter som man gjerne gjør av for mye kaffe.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 Tusen takk for svar! Jeg trenger virkelig noe for å holde meg oppegående, så jeg skal prøve litt forskjellig av det dere nevner her Tænk ju! Studenten.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. mai 2006 #6 Skrevet 10. mai 2006 Herbalife har en grønn te som er veldig oppkvikkende! Søk på nettet etter selvstendige distributører. Anbefales på det sterkeste!!
Gjest itla Skrevet 10. mai 2006 #7 Skrevet 10. mai 2006 Jeg drikker mye peppermyntete nå i eksamensperioden... Den har vel ikke direkte oppkvikkende ingredienser i form av koffein e.l., akkurat, men lukten og smaken kvikker meg opp. Også god å drikke avkjølt med isbiter i. Kjøper tørkede peppermynteblader på helsekosten, evt. kan du kjøpe en frisk peppermynteplante i butikken og bruke bladene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå