Gjest Binna Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Er det forskjell på talkum? Jeg trenger et "all around" til kroppen, men vil helst ha noe som ikke lukter eller er parfymert. er ikke "inn" i talkumverdenen enda.. Hvilket vil du anbefale? Hvor kjøper jeg det og til hvilken pris?
Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 :klø: Talkum på kroppen? Bruker virkelig noen det altså?
Gjest Elfrida Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Det er deilig når det er skikkelig varmt om sommeren, eller man er i tropiske områder. Man blir ikke så svett på ryggen og rundt omkring, og føler seg freshere. Syns jeg da. Ellers har jeg ikke så mange anbefalinger, for jeg liker et talkum fra Lush, som heter Silky Underwear, og som absolutt ikke er luktfritt. Og når jeg får tak i det kjøper jeg et talkum med menthol som føles avkjølende og deilig, men som jeg ikke husker navnet på, og som heller ikke akkurat er uparfymert.
prinsessa Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 Har kjøpt talkum på apoteket til sønnen min, husker hva det heter men det er uten parfyme. Veldig bra talkum.
Gjest Binna Skrevet 8. mai 2006 #5 Skrevet 8. mai 2006 Har sett talkum anbefalt her, mot både: føtter som blir svette, lår som gnisser mot hverandre og svette mellom puppene. Så jeg tror det er flere som bruker det ja. Virker veldig greit å ha hvis det blir litt krise..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå