Gjest brus neste sommer.. Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Hei! Gifter meg neste juni og har planlagt fire ukers bryllupsreise rett etter bryllupet. Men hvor skal vi dra?? Juli er jo ikke akkurat toppsesong så mange steder utenfor europa. Drømmen er et eksotisk reisemål med flotte strender, god stemning og selvsagt færrest mulig nordmenn og andre turister:)
Gjest hehe.. Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Mente selvsagt BRUD neste sommer - går litt fort noen ganger!
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #3 Skrevet 9. mai 2006 HI hi Tolket det sånn at du planla å bli gravid neste sommer jeg... :grine2:
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 sier bare en ting.. seychellene...! eller noe lignende.. maldivene..mauritius.. sukk *drømme seg bort*
Siam Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 Vi dro til Maldivene, og det kan så absolutt anbefales. Vi var HER i nesten 2 uker. Men jeg tror kanskje at 4 uker kan være litt lenge å være her. Det er tross alt en bitteliten øy. Kanskje du kan kombinere med en tur til Sri Lanka (kommer litt an på hvordan forholdene er der for tiden...) eller India?
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #6 Skrevet 10. mai 2006 Flere bra forslag så langt da!! Jeg har for øvrig hørt at Fiji skal være et strålende alternativ for en sånn type tur. Ville virkelig sjekket det ut! Mange øyer å velge mellom. Ikke sånn kjempe dyrt der heller, når du først har kommet frem. Eller hva med Cook Islands ? Selv om juli tilhører de så kalte "vintermånedene" der nede, så er det så absolutt ikke kaldt der på denne årstiden likevel. Eneste som nok er litt kjipt ved disse alternativene er den lange flyreisen. Men kjenner flere som har snudd dette til noe positivt, ved at de har tatt et par stop-overs underveis og fått en slags kombinasjonstur ut av det hele. Flere nettsider med grei info, sjekk ut for eksempel: http://www.sydhav.no/Fiji/fiji.htm Bare en liten teaser: http://community.webshots.com/album/78954211NNYgKi
glaidyr Skrevet 15. mai 2006 #7 Skrevet 15. mai 2006 Azorene er kjempefint Men det kan kanskje bli litt kjedelig i lengden....? Det kan bli veldig rolig, men det er MASSE fantastiske naturopplevelser der og en veldig romantisk stemning
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå