Gå til innhold

Italia

Gjest Neffi

Anbefalte innlegg

Gjest Neffi

Jippi!!!

Vi skal til Italia i slutten av juni over en langhelg - fri fredag og mandag.

Er det noe her som vil tipse meg om hvilken by vi skal satse på!?

Vi kan tenke oss å leie bil for å kjøre innom en vingård og sove der.

Anyone :bukke:

Endret av Neffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Firenze og Toscana.

Jeg tipser igjen om en veldig koselig gård ved byen Arezzo: www.pomaio.it. Vi var kjempefornøyde, både med huset og utleierne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neffi
Firenze og Toscana.

Jeg tipser igjen om en veldig koselig gård ved byen Arezzo: www.pomaio.it. Vi var kjempefornøyde, både med huset og utleierne.

Forstod det slik at man ikke måtte leie leilighet der, men også kunne få vanlige rom..

ligger Arezzo ved Firenze ellet Toscana?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Firenze er en by i Toscana. Har dere bestilt flybilletter? Hvis det er noe spesielt sted dere skal fly til, hadde det jo vært greit å vite det for å kunne gi bedre råd! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Forstod det slik at man ikke måtte leie leilighet der, men også kunne få vanlige rom..

ligger  Arezzo ved Firenze ellet Toscana?

Vi leide hele huset da vi var der, men så vidt jeg skjønner kan man leie rom i et annet hus også. Vi bestilte gjennom www.mediterraneo.no og de sendte oss to tykke kataloger med alle mulige slags overnattingssteder i Italia. Kjempefornøyd! (Nå blir jeg snart beskyldt for å reklamere, så mye som jeg anbefaler det! :ler: )

Firenze ligger som nevnt i området Toscana. Arezzo ligger ca 2 timer fra Firenze. Hele Toscana er fullt av koselige små byer som er verdt et besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neffi
Vi leide hele huset da vi var der, men så vidt jeg skjønner kan man leie rom i et annet hus også. Vi bestilte gjennom www.mediterraneo.no og de sendte oss to tykke kataloger med alle mulige slags overnattingssteder i Italia. Kjempefornøyd! (Nå blir jeg snart beskyldt for å reklamere, så mye som jeg anbefaler det!  :ler: )

Firenze ligger som nevnt i området Toscana. Arezzo ligger ca 2 timer fra Firenze. Hele Toscana er fullt av koselige små byer som er verdt et besøk.

jaaaa, området Toscana... :ler:

Takk for tips!!! jeg skal sjekke ut dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorrento og omegn! Pluss øya Capri (som bare ligger en fergereise unna) samt Spa-øya Ischia som ligger like ved Capri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Liguriakysten sør for Genova (fly til Genova eller Milano). Meget vakkert, og mange fine småbyer. Sjekk på nettet; Santa Margherita Ligure, Portofino, Cinque Terre, Monterosso, Rapallo mm

Var der for 2 dager siden, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...