Gjest Neffi Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Jippi!!! Vi skal til Italia i slutten av juni over en langhelg - fri fredag og mandag. Er det noe her som vil tipse meg om hvilken by vi skal satse på!? Vi kan tenke oss å leie bil for å kjøre innom en vingård og sove der. Anyone :bukke: Endret 8. mai 2006 av Neffi
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Firenze og Toscana. Jeg tipser igjen om en veldig koselig gård ved byen Arezzo: www.pomaio.it. Vi var kjempefornøyde, både med huset og utleierne.
Gjest Neffi Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Firenze og Toscana. Jeg tipser igjen om en veldig koselig gård ved byen Arezzo: www.pomaio.it. Vi var kjempefornøyde, både med huset og utleierne. ← Forstod det slik at man ikke måtte leie leilighet der, men også kunne få vanlige rom.. ligger Arezzo ved Firenze ellet Toscana?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 Firenze er en by i Toscana. Har dere bestilt flybilletter? Hvis det er noe spesielt sted dere skal fly til, hadde det jo vært greit å vite det for å kunne gi bedre råd!
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #5 Skrevet 8. mai 2006 Forstod det slik at man ikke måtte leie leilighet der, men også kunne få vanlige rom.. ligger Arezzo ved Firenze ellet Toscana? ← Vi leide hele huset da vi var der, men så vidt jeg skjønner kan man leie rom i et annet hus også. Vi bestilte gjennom www.mediterraneo.no og de sendte oss to tykke kataloger med alle mulige slags overnattingssteder i Italia. Kjempefornøyd! (Nå blir jeg snart beskyldt for å reklamere, så mye som jeg anbefaler det! ) Firenze ligger som nevnt i området Toscana. Arezzo ligger ca 2 timer fra Firenze. Hele Toscana er fullt av koselige små byer som er verdt et besøk.
Gjest Neffi Skrevet 8. mai 2006 #6 Skrevet 8. mai 2006 Vi leide hele huset da vi var der, men så vidt jeg skjønner kan man leie rom i et annet hus også. Vi bestilte gjennom www.mediterraneo.no og de sendte oss to tykke kataloger med alle mulige slags overnattingssteder i Italia. Kjempefornøyd! (Nå blir jeg snart beskyldt for å reklamere, så mye som jeg anbefaler det! ) Firenze ligger som nevnt i området Toscana. Arezzo ligger ca 2 timer fra Firenze. Hele Toscana er fullt av koselige små byer som er verdt et besøk. ← jaaaa, området Toscana... Takk for tips!!! jeg skal sjekke ut dette
Vilje Skrevet 15. mai 2006 #7 Skrevet 15. mai 2006 Sorrento og omegn! Pluss øya Capri (som bare ligger en fergereise unna) samt Spa-øya Ischia som ligger like ved Capri.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #8 Skrevet 18. mai 2006 Liguriakysten sør for Genova (fly til Genova eller Milano). Meget vakkert, og mange fine småbyer. Sjekk på nettet; Santa Margherita Ligure, Portofino, Cinque Terre, Monterosso, Rapallo mm Var der for 2 dager siden, jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå