Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 hør her: brunt skjørt til ankelene, hvit indisk preget bluse/skjorte med brunt belte i samme stil som skjørtet, og svarte høyhela sko passer det sammen? disse fargene`` ??
Anna O Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Det er vel ingen som ville la seg sjokkere av svart og brunt sammen. Jeg syns bare det kan bli litt kjedelig. Men sikkert ikke så mange som vil legge merke til det, spesielt når du har et langt skjørt. Og jeg gjør som deg; bruker mine svarte og behagelige ballerinasko til alt jeg ikke har noe annet som passer bedre. Svart går alltid, men jeg bruker f.eks. skoene jeg har i andre farger når det passer. Til antrekket ditt, ville jeg iddelt sett ha brukt hvite, beige eller brune sko. Men hadde ikke brydd meg så mye om det, hvis det betyr omfattende skoshopping. Det går evt. an å ha en svart veske eller sjal til for å gjøre det mer helhetlig, men det spørs jo hvor glad du er i brun/svart-kombinasjonen.
Gjest Binna Skrevet 9. mai 2006 #3 Skrevet 9. mai 2006 Jeg prøver å unngå å bruke sort& brunt i sammen, men det hender ofte at det er slik det blir.. Særlig da jeg foretrekker å kjøpe brun som bunnfarge, men i mangel på det ofte ender opp med sort.. Så du kan bruke det, men det er ikke ideelt.
Quirky Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 (endret) Jeg er litt motstander av brunt og sort... ← Jeg også. Synes ikke bare det er kjedelig, men rett og slett ikke pent sammen. Endret 9. mai 2006 av Crazy/Beautiful
Gjest Shadowlyn Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 Jeg synes brunt og svart er fint sammen. Aldri helt sett problemet med det?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 9. mai 2006 #7 Skrevet 9. mai 2006 Det går vel greit, hadde vært verre med svart skjørt og brune sko.
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2006 #8 Skrevet 9. mai 2006 Det går greit sammen, men brune sko hadde passet enda bedre.
aline Skrevet 9. mai 2006 #9 Skrevet 9. mai 2006 synes svart og brunt kan brukes sammen dersom det er planlagt, altså, hadde du hatt svart overdel til det brune skjørtet, men da må det være rette plaggene, ellers blir det lett kjedelig. og settet du beskriver sammen med svarte sko ville ikke vært noe jg så på og tenkte "nei fysj!!" men jeg ville tenkt at du hadde ett fint klessett og ikke hadde sko som passet så da ble det de sorte.
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2006 #10 Skrevet 9. mai 2006 Jeg liker svart og brunt, men nå er ikke jeg kjent for de lekreste fargekombinasjonene heller, da.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #11 Skrevet 9. mai 2006 Hva i himmelens navn er galt med svart og brunt sammen? Svart passer til alle farger! Det er verre med gul og blå eller rosa og rødt f.eks....
Gjest Shadowlyn Skrevet 9. mai 2006 #12 Skrevet 9. mai 2006 Hva i himmelens navn er galt med svart og brunt sammen? Svart passer til alle farger! Det er verre med gul og blå eller rosa og rødt f.eks.... ← Hva er feil med gul og blå da? Går med det ofte jeg.
Dagensdiva Skrevet 9. mai 2006 #13 Skrevet 9. mai 2006 rosa og rødt er faktisk kult..husker russebuksen min med rosabånd ;p bruker ikke svart om sommeren..synes det blir rart..og brunt og svart= ikke pent sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå