Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg skal reise til Malaga den 7.juli, og har søkt på billigbilletter hos Norwegians, men det må bare være lokkemat, har jeg funnet ut.

Finner ikke noen billigbilletter,jeg- bare til 2500,- og det kan vel ikke kalles billig for en enveisreise.........

Noen tips hvor jeg kan søke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Har du sjekket hos Sterling? Uansett, det kan være mulig et flyselskap ikke flyr direkte til en kjent by, men til en mindre flyplass i utkanten, dette må du også undersøke.

Gjest Gjest
Skrevet

Det hender også at det er billigere å kjøpe tur/retur og bare la være å bruke returbilletten.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hos Widerøe kan du jo ta en titt ;)

De har en søkemotor som hjelper deg til å søke ruter hos 460 flyselskap.

Skrevet

Broren min har funnet masse billige billetter på sterling. Sist gang han reiste tror jeg han betalte 200 eller noe

Gjest -eline-
Skrevet
Jeg skal reise til Malaga den 7.juli, og har søkt på billigbilletter hos Norwegians, men det må bare være lokkemat, har jeg funnet ut.

Finner ikke noen billigbilletter,jeg- bare til 2500,- og det kan vel ikke kalles billig for en enveisreise.........

Noen tips hvor jeg kan søke?

...7. juli er midt i fellesferien, det er uhyre få billige billetter hos Norwegian i slike perioder, de blir solgt ut måneder i forveien.

Gjest Aloha
Skrevet
...7. juli er midt i fellesferien, det er uhyre få billige billetter hos Norwegian i slike perioder, de blir solgt ut måneder i forveien.

Nettopp. Og det er bare 2 mnd igjen til avreise, det hadde heller overrasket meg om du HADDE funnet en billigbillett den datoen. Dessverre, det lønner seg å være enda tidligere ute...

Gjest gjesta
Skrevet

-Takker for tips!

Da går jeg for Sterling. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...