Gå til innhold

Brystoperasjon

Fremhevede innlegg

Gjest en gjest
Skrevet

Jeg har søkt litt her for å se om det er skrevet om dette før, men fant ikke noe om dag.

Da jeg var 16 var jeg på sykehuset pga kuler i brystene.

Fikk beskjed om at det ikke var noe farlig, kun kjerlter som var veldig forstørret. Tok vevsprøver og fikk konstantert at det ikke var no galt.

Legen sa at dersom de ble veldig vonde kunne disse operers bort. Men ikke får jeg var i begynnelsen av 20 årene, han ville at brystene skulle være helt ferdig utviklet før en event operasjon.

Nå har jeg i midlertid så vondt at jeg vurdere å fjerne dem. Jeg har hele tiden utsatt det, og tenkt at det går nok over. Men nå er det så vidt jeg klarer å rører meg om natten og når jeg prøver å reise meg fra sengen... ganske lei med andre ord :frustrert:

Samtidig er jeg veldig i tvil. For meg blir det pest eller kolera.

Er det noen som vet noe om slike operasjoner.

Jeg har en kul i det ene brystet og to i det andre. Om jeg fjerner disse vil jo brystene bli kjempeslappe og veldig ulik str.

Da må man vel kanskje fylle i? eller?

Og om man får dekket operasjonen og man fyller i, så skal jo silikoninnleggene byttes med tid å stunde.... det er jo ikke akkurat noe jeg har i mitt budsjett.

Jeg har jo heller ikke noen barn ennå men det kommer jo sikkert med tid og stunde. Hva skjer da?

Om det skulle oppstå komplikasjoner og man må ta ut innlegg, da må man jo leve med to slappe ulike bryster da?? :overrasket:

Jeg tenker så det knaker

Har lest så mye om komplikasjoner...

takknemlig for alle svar

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesten som skrev innlegget
Skrevet

oj... skulle kanskje tatt på forhåndsvisning...

Skulle tro jeg ikke hadde hatt norskundervisning.

Håper dere forsto innlegget på tross av alle skrivefeilene...

Skrevet

Jeg kan nok ikke gi deg noen svar på spørsmålene dine. Men jeg ville nok tatt en prat med legen min. Han kan helt sikkert gi deg svar på mange av spørsmålene. Jeg ville ha tatt en tlf allerede i morgen tidlig jeg, blir nok ikke noe bedre av å utsette det noe lengre.

Lykke til iallefall :klem:

Skrevet

Enig med Alial. Ta kontakt md legen og spør. :) Si det som det er, at du har det vondt og plages, men er usikker på hva alternativet er.

Ang. silikoninnlegg og amming, så vet jeg iallefall at det går fint. Og det er bra at du tenker på konsekvensene ved silikon.

Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Ta kontakt med legen, du. Det er ikke sikkert formen og "konsistensen" på brystene blir så forandret som du tror heller. Når det gjelder amming og silikon KAN det være komplikasjoner, en annen ting er at det er sannsynlig at du må skifte innleggene med noen års mellomrom = flere operasjoner. Men det finnes jo andre typer innlegg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...