Gjest Bite me Skrevet 7. mai 2006 #1 Skrevet 7. mai 2006 (endret) jeg har lest ett sted at det finnes en drikk man kan mixe i sammens som hjelper i mot fyllesyke men jeg vet ikke hvor jeg finner den? har noen her en oppskrift på det?? Endret 7. mai 2006 av Bite me
Gjest Malina Skrevet 7. mai 2006 #2 Skrevet 7. mai 2006 Har 0 erfaring med fyllesyke, men har hørt at buljong hjelper. Og søte kjeks...
Gjest Bite me Skrevet 7. mai 2006 #3 Skrevet 7. mai 2006 tusen takk Malina. jeg skal sjekke i skapet om jeg har buljon. håper det. hvis ikke så har jeg kjeks i hvertfall jeg har hørt at man kan drikke egg oxo men vet ikke om det stemmer???
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #4 Skrevet 7. mai 2006 Rå egg med tabasco har jeg hørt. (Men effekten blir bare at du kaster opp som en gris til alt er ute av systemet...)
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2006 #5 Skrevet 7. mai 2006 Masse vann og lett mat gjør underverker for formen....... Tabascosaus og egg? Urgh.... Om jeg ikke hadde vært dårlig før, hadde jeg garantert blitt om jeg hadde prøvd å svelge noe sånt.......
Gjest Gjest1 Skrevet 7. mai 2006 #6 Skrevet 7. mai 2006 Om det er hodepine du er plaget med ville jeg drukket masse vann. Det er ofte væskemangel som gir hodepine etter at man har drukket.
Gjest Bite me Skrevet 7. mai 2006 #7 Skrevet 7. mai 2006 jeg blir plaget med hodepinne og kvalme og nerver men nervene fikser jeg med andre ting. men jeg skal drikke egg med krydder. kanskje det hjelper? jeg drikker mye vann i allefall.
Furstina Skrevet 7. mai 2006 #8 Skrevet 7. mai 2006 Jag läste en artikel angående bästa sättet att bota fyllesjuka, och den refererade till någon forskningsrapport som kommit på att bästa sättet faktiskt är (tråkigt nog) att inte dricka så mycket dagen innan... Det hjälper dock lite när man väl är fyllsjuk. Det du behöver är vätska och salter. En av anledningarna till att man mår dåligt är att kroppen är uttorkad. Drick vatten, ät något salt. Potatischisps/potetgull kanske. Glöm inte att tillföra proteiner till kroppen (här är äggtipset bra, men du kan lika gärna äta det kokt) eller äta banan.
Krista83 Skrevet 7. mai 2006 #9 Skrevet 7. mai 2006 Jeg pleier å drikke melk når den værste kvalmen har gitt seg. Blir alltid bedre av det jeg... Det å ta seg en dusj hjelper også alltid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå