Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #1 Skrevet 7. mai 2006 hvordan kan jeg bruke p pille brettet å samme måte som angrepille? har hørt at jeg skal ta flere piller på en gang, og så flere litt seinere?? Har nettopp slutta på p pillene, men så hadde jeg ubeskyttet sex:/ tenkte meg ikke helt om:(
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. mai 2006 #2 Skrevet 7. mai 2006 hvordan kan jeg bruke p pille brettet å samme måte som angrepille? har hørt at jeg skal ta flere piller på en gang, og så flere litt seinere?? Har nettopp slutta på p pillene, men så hadde jeg ubeskyttet sex:/ tenkte meg ikke helt om:( ← Det skal du IKKE gjøre. Ring legevakten hvis det haster, ellers går du på apoteket i morgen. Er det mer enn 72 timer siden samleiet, så ring legen i morgen og hør hva du skal gjøre.
Gjest Binna Skrevet 7. mai 2006 #3 Skrevet 7. mai 2006 Nei, det må du ikke prøve på! Det er kun eksperimentering på hjemmebane og er ikke anbefalt av noen leger... Du får kjøpt angrepiller reseptfritt på apoteket. Sist jeg skjekket var det slik: Må taes i løpet av 3 døgn etter ubeskyttet sex!
Jerika Skrevet 7. mai 2006 #4 Skrevet 7. mai 2006 Det vet jeg sannlig ikke... tror jeg ville gått på apoteket å kjøpt en angrepille visst jeg var deg... for sikkerhetens skyld.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #6 Skrevet 7. mai 2006 hvordan kan jeg bruke p pille brettet å samme måte som angrepille? har hørt at jeg skal ta flere piller på en gang, og så flere litt seinere?? Har nettopp slutta på p pillene, men så hadde jeg ubeskyttet sex:/ tenkte meg ikke helt om:( ← Joda, du kan godt gjøre det, for det er samme 'opplegg' med angrepiller som med p-piller, bare at angrepiller har større dose. Nå husker ikke jeg heller akkurat hvor mange og når osv, vil tro du kan ringe et apotek (døgnåpne har åpent på søndager også) og spørre. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå