Grooo Skrevet 7. mai 2006 #1 Skrevet 7. mai 2006 Skulle inn på Kiwi for å kjøpe lomper i går i tilfelle vi skulle grille i dag, og der fant jeg pakker med "Heffalomper" fra Bakers! Klarte ikke la være å kjøpe dem selv om de var litt dyrere enn de vanlige lompene, det var så søte bilder på pakka og selve lompene er formet som Heffalompens fotspor. Mon tro om det er flere enn meg som blir lokket til å kjøpe ekstra dyre lomper kun pga pakkningen... Hehe... Og jeg har ikke barn enda engang *sukk*
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #2 Skrevet 7. mai 2006 Du er ikke alene! Jeg vil også ha heffalomper!!!!
Krista83 Skrevet 7. mai 2006 #3 Skrevet 7. mai 2006 Hadde det ikke vært for at jeg ikke spiser pølser i lompe eller brød så kunne jeg sikkert klart å kjøpt å kjøpe heffalomper jeg også.
lillesky Skrevet 7. mai 2006 #6 Skrevet 7. mai 2006 Heffalomper er best! Så det er fotspor! Vi lurte fælt på hva det var.
Gjest Skya Skrevet 7. mai 2006 #8 Skrevet 7. mai 2006 Heffalomper er best! Så det er fotspor! Vi lurte fælt på hva det var. ← Vi også, men nå vet vi iallefall det.
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2006 #9 Skrevet 7. mai 2006 Heffalomper! Det vil jeg å ha!!!!!(selv om jeg ikke engang spiser pølse i lompe......)
Grooo Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #10 Skrevet 7. mai 2006 Det står framme på pakken at det er fotspor, men mannen har en teori om at det rett og slett er Heffalomp-ører i steden... Huff, han er slem!
Gjest Gjest1 Skrevet 7. mai 2006 #11 Skrevet 7. mai 2006 Det står framme på pakken at det er fotspor, men mannen har en teori om at det rett og slett er Heffalomp-ører i steden... Huff, han er slem! ←
Daria Skrevet 7. mai 2006 #12 Skrevet 7. mai 2006 Pleier ikke å spise lomper, men disse må jeg jo se etter...
Gjest -eline- Skrevet 7. mai 2006 #13 Skrevet 7. mai 2006 ...spiser egentlig ikke lomper, men disse hoertes morsomme ut!
Grooo Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #14 Skrevet 7. mai 2006 De var litt små er vår konklusjon... Med ketchup, sennep, sprøløk og boston-gurka ble det litt vanskelig å få heffalompen til å nå rundt alt dette + grillpølsene ettersom de var av det ganske tykke slaget... Men gode var de da
Gjest Gjest1 Skrevet 7. mai 2006 #15 Skrevet 7. mai 2006 De var litt små er vår konklusjon... Med ketchup, sennep, sprøløk og boston-gurka ble det litt vanskelig å få heffalompen til å nå rundt alt dette + grillpølsene ettersom de var av det ganske tykke slaget... Men gode var de da ← Jeg bare lurer på om du ikke får provisjon her? Hmmm?
loffen Skrevet 7. mai 2006 #16 Skrevet 7. mai 2006 Heffalomper er herved satt opp øverst på handlelista!
Grooo Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #17 Skrevet 7. mai 2006 Haha, jo faktisk får jeg nesten provisjon *ler* For jeg har ei venninne som er fly forbanna hver gang jeg kjøper Buers lomper, hun bor vegg i vegg med fabrikken og den bråker døgnet rundt i følge henne. Så hun har flere ganger prøvd å bestikke meg for å få meg til å kjøpte andre typer lomper, hehe... (Forresten er lompene på Lidl supre, koster bare 3,90 for pakka tror jeg, og er like gode som Buers feks...)
Gjest Gjest1 Skrevet 7. mai 2006 #18 Skrevet 7. mai 2006 Haha, jo faktisk får jeg nesten provisjon *ler* For jeg har ei venninne som er fly forbanna hver gang jeg kjøper Buers lomper, hun bor vegg i vegg med fabrikken og den bråker døgnet rundt i følge henne. Så hun har flere ganger prøvd å bestikke meg for å få meg til å kjøpte andre typer lomper, hehe... (Forresten er lompene på Lidl supre, koster bare 3,90 for pakka tror jeg, og er like gode som Buers feks...) ←
Gjest lillelou Skrevet 7. mai 2006 #19 Skrevet 7. mai 2006 Vil ha heffalomper! Det hørtes kjempesøtt ut!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mai 2006 #20 Skrevet 7. mai 2006 Åååå.. Sånne vil jeg også ha! Og jeg har ikke barn jeg heller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå