Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Fyyy... I begynnelsen klødde det, nå svir det som et hæ*****. Underlivet mitt virker tørt og det har lagt seg røde (merk røde, ikke hvite) nupper rundt skjedeåpningen. Klør jeg på disse, virker det som de "flasser" av. I tillegg kommer det væske ut av skjeden. Ikke mye, men litt. Jeg har IKKE klumpete utflod, men har de fleste andre symptomene. Har akkurat gått på en antiobiotikakur, har nå gått på p-piller i 2 måneder og har aldri hatt sopp før. Detter er IKKE en kjønnsykdom, det er helt utelukket.

Så, tror dere dette er en helt vanlig soppinfeksjon, eller er det andre ting jeg ikke bør utelukke?

Etter at jeg begynte på p-pillene har jeg etter 2 mnd klart å få både UVI og da kanskje sopp. Er dette "bivirkninger" som vil gå over etter hvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig mange får soppinfeksjon etter en antibiotikakur, fordi den tar knekken på alle bakterier og også de som normalt skal være der. Syns du skal ta deg en tur på apoteket og kjøpe en kombinasjonspakning med Canesten (krem og vagitorie). Det vil i så fall ta knekken på en eventuell soppinfeksjon ;) Lykke til

Skrevet

Sier meg enig med Aeriana. :) Canesten med krem og vagitorie har funka som bare pokker på meg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...