Gjest Bite me Skrevet 6. mai 2006 #1 Skrevet 6. mai 2006 som den stolte moren jeg er så lurer jeg ofte på om lille jenta mi er ekstra begaved. hun ser faktisk i avisen noen ganger og syns det er spennende. hun kan alfabetet og hun kan lese navnet mitt og alle i familien sitt. syns hun er veldig flink jeg da jeg tror ikke HUN leser avisen men kanskje hun prøver? hun ser i hvertfall på bildene. har du et barn du tror er litt begavet+ fortekll?
Gjest Gjest_Stemor_* Skrevet 6. mai 2006 #2 Skrevet 6. mai 2006 Min datter kunne både lese å skrive da hun var 5, men jeg ser ikke på henne som noe mer begavet enn andre barn av den grunn. Jeg er uansett stolt over min datter, uavhengig om hun tar ting tidlig eller sent.
Gjest Bite me Skrevet 6. mai 2006 #3 Skrevet 6. mai 2006 Min datter kunne både lese å skrive da hun var 5, men jeg ser ikke på henne som noe mer begavet enn andre barn av den grunn. Jeg er uansett stolt over min datter, uavhengig om hun tar ting tidlig eller sent. ← jeg har bare et barn så om jeg hadde vært stolt av begge vet jeg ikke jeg kan jo ikke uttale meg om ting jeg aldri har erfart eller VET SIKKERT. din datter høres veldig smart ut må jeg si jeg er veldig stolt av jenta mi oxo! :)
Gjest Gjest_Stemor_* Skrevet 6. mai 2006 #4 Skrevet 6. mai 2006 Nå har jeg bare ett barn jeg å da, men jeg tror nok de fleste foreldre er stolte av barna sine. Og ethvert barn er forskjellig, så i en søskenflokk så innbiller jeg meg at foreldre er like stolte av alle sine barn selv om de har ulike prestasjoner.
Gjest Gjest1 Skrevet 6. mai 2006 #5 Skrevet 6. mai 2006 Nå har jeg bare ett barn jeg å da, men jeg tror nok de fleste foreldre er stolte av barna sine. Og ethvert barn er forskjellig, så i en søskenflokk så innbiller jeg meg at foreldre er like stolte av alle sine barn selv om de har ulike prestasjoner. ← Helt enig med deg. Jeg også er veldig stolt av min datter.
Gjest Embla s Skrevet 6. mai 2006 #6 Skrevet 6. mai 2006 som den stolte moren jeg er så lurer jeg ofte på om lille jenta mi er ekstra begaved. hun ser faktisk i avisen noen ganger og syns det er spennende. hun kan alfabetet og hun kan lese navnet mitt og alle i familien sitt. syns hun er veldig flink jeg da jeg tror ikke HUN leser avisen men kanskje hun prøver? hun ser i hvertfall på bildene. har du et barn du tror er litt begavet+ fortekll? ← Hvor gammel er datteren din?
Gjest Bite me Skrevet 6. mai 2006 #7 Skrevet 6. mai 2006 Nå har jeg bare ett barn jeg å da, men jeg tror nok de fleste foreldre er stolte av barna sine. Og ethvert barn er forskjellig, så i en søskenflokk så innbiller jeg meg at foreldre er like stolte av alle sine barn selv om de har ulike prestasjoner. ← ja jeg er på en måte enig :) :)
Gjest Bite me Skrevet 6. mai 2006 #8 Skrevet 6. mai 2006 Hvor gammel er datteren din? ← 5 år er hun sier hun i mens hun strekker i frem hele hånda
Gjest Gjest_Stemor_* Skrevet 6. mai 2006 #9 Skrevet 6. mai 2006 5 år er hun sier hun i mens hun strekker i frem hele hånda ← 5 år er en fin alder, for da kan de strekke fram hele hånden uten å måtte telle. Husker min datter var så stolt når hun var 5 år og noen spurte om hvor gammel hun var. Søte er de
Gjest Bite me Skrevet 6. mai 2006 #10 Skrevet 6. mai 2006 5 år er en fin alder, for da kan de strekke fram hele hånden uten å måtte telle. Husker min datter var så stolt når hun var 5 år og noen spurte om hvor gammel hun var. Søte er de ←
Gjest Embla s Skrevet 6. mai 2006 #11 Skrevet 6. mai 2006 Du vet de mener at intelligens arves fra mor?
Gjest Gjest_Stemor_* Skrevet 6. mai 2006 #12 Skrevet 6. mai 2006 Du vet de mener at intelligens arves fra mor? ← Kunne bare ikke la være.
Gjest Bite me Skrevet 6. mai 2006 #13 Skrevet 6. mai 2006 Du vet de mener at intelligens arves fra mor? ← ja det tar jeg virkelihg på meg æren for
Gjest Piper Skrevet 6. mai 2006 #14 Skrevet 6. mai 2006 (endret) Du vet de mener at intelligens arves fra mor? ← Kan virkelig ikke stemme i alle tilfeller, for da syns jeg veldig synd på visse barn Endret 6. mai 2006 av Piper
Litt Lost Skrevet 7. mai 2006 #15 Skrevet 7. mai 2006 Mitt barn er begavet i form av empati. 3,5 år gammel og hun leser andres humør og hun har virkelig innlevelse i dette. Er det en som er lei seg trøster hun så godt hun kan, er det på tv kommer hun med kommentarer som gjør at vi ser at hun skjønner hva det er og hun er empatisk. Er noen sint blir hun bekymret. Jeg lir stadig overasket over hvor raskt hun oppfatter sosiale situasjoner og hvordan hun lever seg inn i dette. Hun er begavet på alle mulige måter, ingen andre barn er så fantastisk som mitt lille gull
Gjest Unnfrid Skrevet 7. mai 2006 #16 Skrevet 7. mai 2006 Nei, mine barn er nokså ubegavede. Håper lærerne klarer å vekke litt kunnskap i dem.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #17 Skrevet 7. mai 2006 Kan virkelig ikke stemme i alle tilfeller, for da syns jeg veldig synd på visse barn ← Det kan ikke stemme, for det finnes alt for mange dumme mødre!
momo Skrevet 7. mai 2006 #18 Skrevet 7. mai 2006 Alle foreldre synes vel sine barn er begavede. Og alle barn er begavede på forskjellige måter. Jeg synes mitt barn er begavet, og det er mange grunner til det, så jeg gidder ikke og liste opp alt.
Gjest Bite me Skrevet 7. mai 2006 #19 Skrevet 7. mai 2006 Mitt barn er begavet i form av empati. 3,5 år gammel og hun leser andres humør og hun har virkelig innlevelse i dette. Er det en som er lei seg trøster hun så godt hun kan, er det på tv kommer hun med kommentarer som gjør at vi ser at hun skjønner hva det er og hun er empatisk. Er noen sint blir hun bekymret. Jeg lir stadig overasket over hvor raskt hun oppfatter sosiale situasjoner og hvordan hun lever seg inn i dette. Hun er begavet på alle mulige måter, ingen andre barn er så fantastisk som mitt lille gull ←
la Flaca Skrevet 7. mai 2006 #20 Skrevet 7. mai 2006 Kanskje litt tidlig å si, for hun er bare 1,5. Men hun er ihvertfall pen så det holder! (lillebror er 1 mnd. og veldig flink til å lage bæsjebleier).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå