Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #61 Del Skrevet 12. mai 2006 Hei alle sammen! Kan noen si meg om Anja er høy- eller lavstatusnavn? Bare lurer.. ← Har ei venninne som heter det, og hun er ikke noen status (positivt ment). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #62 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg mener at Charlotte og Elisabeth er høystatus Live vet jeg ikke helt. ← De er vel i bås med Helle, Live, Hege, Julie, og Regine: Charlotte og Elisabeth, bortsett fra at sistnevnte er mer internasjonale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #63 Del Skrevet 12. mai 2006 Fredrik, Kristian, Didrik, Ari, og Svend er kule navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 12. mai 2006 #64 Del Skrevet 12. mai 2006 Charlotte tenker jeg på som snobbe oppover-navn. Kan godt være lavstatus mao. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #65 Del Skrevet 12. mai 2006 Didrik var fint navn, ja! Så stygt at det fikk sjarm :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 12. mai 2006 #66 Del Skrevet 12. mai 2006 Fredrik, Kristian, Didrik, Ari, og Svend er kule navn! ← Du glemte Preben, kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #67 Del Skrevet 12. mai 2006 Preben, Erling, Victor og Harald er også fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #68 Del Skrevet 12. mai 2006 Hva er høystatus-etternavn da? ← Schwanzlutscher, Hurensohn, Votzenlecker, Mösemann, Bøssemann, Bögberg, Tencule, Tamere, Nikktamere, Filsdepute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 12. mai 2006 #69 Del Skrevet 12. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2006 #70 Del Skrevet 12. mai 2006 Schwanzlutscher, Hurensohn, Votzenlecker, Mösemann, Bøssemann, Bögberg, Tencule, Tamere, Nikktamere, Filsdepute. ← Victor van Tittenficken i Ullernchausséen er min favorittschnobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 12. mai 2006 #71 Del Skrevet 12. mai 2006 Victor van Tittenficken i Ullernchausséen er min favorittschnobb. ← Jeg måtte for sikkerhets skyld inn på gule sider for å se om han eksisterte, men han har i så fall hemmelig nummer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest westsidewannabe Skrevet 12. mai 2006 #72 Del Skrevet 12. mai 2006 regner med du sa det litt figurativt, er vel ikke så mange som kjenner så mange som heter Gunn-Rita, men klarer ikke å se for meg en høyt utdannet kvinne med det navnet nei :S ← .... Ja tenk feks om det var en styrtrik moldenser ved navn Kjell-Inge som klarte å sjarmere en snerten vestkant babe ved navn Celina..... Totalt usannsynlig selvfølgelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #73 Del Skrevet 12. mai 2006 Hva synes dere om Catrine/Kathrine? Bare lurer litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #74 Del Skrevet 12. mai 2006 Hva synes dere om Catrine/Kathrine? Bare lurer litt ← Lavstatus deluX. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #75 Del Skrevet 12. mai 2006 Sier seg selv at ikke alle navn kan klassifiseres. Noen navn utmerker seg imidlertid i hver retning, alt annet er i midten. Et raskt søk på nett gir svar på vhlke navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #76 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg måtte for sikkerhets skyld inn på gule sider for å se om han eksisterte, men han har i så fall hemmelig nummer ← Victor Van er gift med Kjøttfrid og de har to barn sammen, Godtfred og Malmfred :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søtnos' Skrevet 12. mai 2006 #77 Del Skrevet 12. mai 2006 Dette var en morsom lenke å lese! Masse saftige navn. Jeg lo nesten så tårene spratt :grine2: Fint guttenavn: Elias Harry/ lavstatus navn jeg har hørt: Roy-Elvis, Frank-Harrry, Nathaniel...og alle navn som begynner med Kim-et eller annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #78 Del Skrevet 12. mai 2006 hva med eli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 13. mai 2006 #79 Del Skrevet 13. mai 2006 hva med eli? ← eli forbinner jeg med fedme så da blir det vel lavstatus da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. mai 2006 #80 Del Skrevet 13. mai 2006 For en steike festlig tråd! :-D Berg, Dal, Haug, Strøm, osv. ← Not!!! Du glemte Preben, kjære. ← Ja! Men prøv denne: Preben von Rommelhof Classy! og så har vi jo Harry den Yngre. (forkortelse: Harry d.y. ) Hva dere alle mener om mitt navn forglemmes i dette øieblik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå