Gå til innhold

fagarbeiderlønn oms.arb/hjelpepleier


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Har som sagt fått 50%nattevaktstilling aktiv sådan-Hvor mye vil min mnd lønn ligge på?Jobbet 50%aften tidligere,men ikke med fagarbeiderlønn.Har 10 års ans så vil få for full jobb 255000 i året pluss tilegg.Ikke startet enda,og prøver finne ut hva jeg kommer til å ha i mnd etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

255 000 / 2 = 127 500 delt på 12 = 10625,- så får du tillegg oppå der igjen. Nattillegget er vel frem til 06 om morran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

joda den er grei,visste bare ikke om det kanskje var noen som hadde slik stilling.Tilegga er jo også høyere enn hva jeg har.Ved 50 aften stilling hadde jeg 12900 brutto,m tilegga da med 29 på kveld og 23 i helg.årslønna var da 214000. pluss tilegg Er i dialog med en bank.......Ser jo når jeg får lønn engang,men syns det er greit finne ut hvor mye en har.Leita etter en tabell,men greide ikke finne den....Takk for svar,ja nattetilegget går til 06 ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 på helg er det for alle.

Kveldstillegget følger lønnstrinnet, ikke så store forksjeller der heller. Jeg er fagarbeider og har 32,- på kvelden, 4 års ans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står tabell under hovedtariffavtalen på kfo sine nettsider. 39,- for deg. (250 000-259 999)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...