Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #2 Skrevet 6. mai 2006 Kombinasjonen Koh Chang og Koh Lanta. Hvis du vil ha råd og tips så er det nyttig å vite om du reiser med eller uten barn samt tidspunkt på året. Shopping? Sightseeing? Klatring? Dykking? Budsjett? Livlig eller stille?
Murmelmy Skrevet 6. mai 2006 #3 Skrevet 6. mai 2006 Koh Chang er nyyydelig men ligger langt unna Koh Lanta. Vi skal til sistnevnte neste vinter 07 men har aldri vært der før. Gleder meg... Chang var vi på i forfjor og vi bodde på et nydelig hotell. Pass på å få hotell på stranden så dere slipper å måtte skysses dit. Ikke så veldig turistifisert ennå og er derfor ikke så mange transportmidler. Vi forlovet oss på denne øya og har selvfølgelig superfine minner derfra
Gjest gjest 0 Skrevet 6. mai 2006 #4 Skrevet 6. mai 2006 Jeg spør egentlig for et vennepar. Jeg har allerede anbefalt den koh lanta og koh hai for der har jeg vært selv. Men jeg lurer litt på hvordan disse små øyene er nå etter tsunamien?? har de rustet dem opp igjen? De som reiser er at kjærstepar uten barn. han skal ha sin første ferie på 3 år. Hun er shopoholiker, men de avslutter i singapore så jeg tipper hun kan shoppe der. (hun er derfra). Jeg var på snorkletur, elefanttur m/fottur i jungelen, og vi leide moped og kjørte inn til sentrum av koh lanta. Vet dere om andre ting man kan gjøre på disse øyene? eventuelt om dere kan anbefale noen fine hoteller/bungalower? Der jeg var synes jeg det var litt dårlig standard på bungalowen, men vi valgte også den billigste. Hvordan er det forresten å reise i august? er det ikke regntid der da? er det bedre klima i malaysia da? jeg tenkte på perhentian islands...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå