Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurer på om noen vet sånn ca. hva det koster å gå til en kiropraktor? Jeg skjønner jo at prisene varierer, men sånn ca.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Min kiropraktor tar i underkant av 500 kr for første konsultasjon (490 tror jeg det var), deretter 270 for påfølgende behandlinger. Du sparer noen tiere hvis du blir henvist av fastlegen din.

Absolutt verdt pengene.

Gjest Gjest
Skrevet
Min kiropraktor tar i underkant av 500 kr for første konsultasjon (490 tror jeg det var), deretter 270 for påfølgende behandlinger. Du sparer noen tiere hvis du blir henvist av fastlegen din.

Absolutt verdt pengene.

Hva mener du er verdt pengene, å bli henvist av lege? Jeg skal til kiropraktor uansett, men må bare vite at jeg kan betale når jeg er der. ;)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg mente at kiropraktoren er verdt pengene :)

Alltid fått god hjelp av henne. Legen ville bare sykmelde meg i månedsvis. Jeg fikk sykmelding for 14 dager, gikk til kiropraktoren hver dag i en uke, og så tilbake til legen for å få friskmelding. Han så bare sånn ut :overrasket: . Fortsatte hos kiropraktoren en dag i uka i ca en mnd.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg mente at kiropraktoren er verdt pengene :)

Alltid fått god hjelp av henne. Legen ville bare sykmelde meg i månedsvis. Jeg fikk sykmelding for 14 dager, gikk til kiropraktoren hver dag i en uke, og så tilbake til legen for å få friskmelding. Han så bare sånn ut  :overrasket: . Fortsatte hos kiropraktoren en dag i uka i ca en mnd.

Men det blir jo veldig dyrt med 270 kroner hver dag i en hel mnd? Håper jeg slipper å gå så lenge da. :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...