Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #1 Skrevet 6. mai 2006 Jeg sitter her og sliter litt med eksamen, og tenkte at kanskje noen her inne kan hjelpe. Oppgaven min lyder som følger: Markant brudd eller langvarig prosess? Drøft forholdet mellom de ulike kunstteoretiske posisjonene i kunsten etter andre verdenskrig. Noen som har noen tips å komme med?
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #2 Skrevet 6. mai 2006 Langvarig prosess. Sånn. - Lærer, jeg er ferdig.
Blueberry Skrevet 7. mai 2006 #3 Skrevet 7. mai 2006 Huff...kan lite om kunst dessverre. Kan bare historien...
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #4 Skrevet 7. mai 2006 Jeg sitter her og sliter litt med eksamen, og tenkte at kanskje noen her inne kan hjelpe. Oppgaven min lyder som følger: Markant brudd eller langvarig prosess? Drøft forholdet mellom de ulike kunstteoretiske posisjonene i kunsten etter andre verdenskrig. Noen som har noen tips å komme med? ← Har du ikke lest i pensum da? Det er jo ikke noe fasitsvar på denne oppgaven det er hvordan du drøfter deg fram til et svar som er det avgjørende. Du får først begynne å framlegge de ulike kunstteoretiske posisjonene, for derreter sammenlikne og drøfte dem opp mot hverandre. Lykke til du kan sikkert mer enn det føles som, bare du kommer i gang
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #5 Skrevet 7. mai 2006 Etter at du har fulgt de ovenstående rådene, vil du forhåpentligvis også se om det har vært "et markant brudd eller en langvarig prosess" også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå