Gå til innhold

Carolas opptreden hos Thomas & Harald

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lo skikkelig av showet hennes, og hadde også tenkt på å løpe inn hit og lage en tråd :ler:

Nesten så jeg håper jeg får se fleer opptredener, for denne var gøy :ler:

Gjest gjest 0
Skrevet

Til og med foreldrene min som digger henne synes det var grusomt :ler:

Gjest Donna
Skrevet
jeg syntes ut så bra ut på scenen jeg da.

Jeg synes hun var stilig - både klærne og utseendet. Skulle mer enn gjerne hatt hennes kropp og utseende.

Når det gjelder miming så ser det like dumt ut enten det er den ene eller den andre som opptrer. Alle vet at Carola har en nydelig stemme og at hun kan synge bedre enn de fleste andre, allikevel.

Skrevet
Alle vet at Carola har en nydelig stemme og at hun kan synge bedre enn de fleste andre, allikevel.

Omdu tar med "gamle onkel Per" på gamlehjemmet og alle andre som ikke kan synge så ja. Om du sammenligner henne med andre syngedamer så faller hun igjennom i mine ører.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ble halt flau på hennes vegne. Satt og lo.. Sangen var også grusom!

Gjest gjesta
Skrevet

...måtte knise litt jeg også....mest av svetteringene under armene. Det var dog kanskje ikke så rart, med all den flaksingen på scenen. :ler:

Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive opptredenen. Hun var jo vakker og alt det der, men det ble liksom som tatt ut av en parodi på seg selv, eller noe...Jeg satt bare og gapa til jeg ble så flau at jeg mått svisje.

Nå hun hadde bestemt seg for playback så burde hun i det minste være sikker på at hun kan mime.

Skrevet

Har aldri hatt sansen for dama :forvirret: De merkelige rykningene/dansingen, den dårlige mimingen og flagrende Carola-hår var bare ille. Tennene har også blitt litt større med årene syns jeg. Puppene har alltid vært store da, tror faktisk de er ekte. Nå veit jeg ikke helt hvor gammel hun er, men sprek og pen syns jeg hun er. Hadde jeg hatt råd skulle jeg fikset på et par rynker selv :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

HAHAHA ler enda når jeg tenker på det, hehehe skikkelig komisk det hun drev med på scena der ja! :ler::ler::ler:

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Søren at jeg gikk glipp av dette da :sjenert:

Endret av ~Alwa~
Skrevet
Søren at  jeg gikk glipp av dette da  :sjenert:

:Nikke: Sat i sofaen og sjekka ut ting på nettet, men skulle nok heller sett på kva som føregjekk på tven. Har jo gått glipp av eit urkomisk innslag :sur:

Gjest Bite me
Skrevet (endret)

det virker som om mange her er misunnelige. hun ser veldig bra ut til å være så gammel. :roll:

hun hadde litt rynker på overleppa. og ja tennene er vel fikset på, men hva så?

hvordan ser dere egentlig ut når dere rakker ned på henne? hun er veldig FIN til å være 40 år sier jeg. tenk på det dere! :roll:

Endret av Bite me
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Åå ja, det hadde jeg glemt.. Hvis man sier man er negativ på KG så er man jo selvfølgelig bare misunnelig! :ironi:

Skrevet
det virker som om mange her er misunnelige. hun ser veldig bra ut til å være så gammel. :roll:

hun hadde litt rynker på overleppa. og ja tennene er vel fikset på, men hva så?

hvordan ser dere egentlig ut når dere rakker ned på henne? hun er veldig FIN til å være 40 år sier jeg. tenk på det dere! :roll:

Jeg syns faktisk VELDIG mange 40 åringer ser like fine og finere ut enn Carola. Det handler ikke om misunnelse i det hele tatt. Men når dama er en offentlig person som i tillegg har innrømmet å ha fiksa på ting, ja da får hun faktisk tåle endel kritikk.

Nå syns ikke jeg 40 år er så gammelt heller jeg da forresten. Jeg nærmer meg det med stormskritt. ;)

Gjest Bite me
Skrevet
Jeg syns faktisk VELDIG mange 40 åringer ser like fine og finere ut enn Carola. Det handler ikke om misunnelse i det hele tatt. Men når dama er en offentlig person som i tillegg har innrømmet å ha fiksa på ting, ja da får hun faktisk tåle endel kritikk.

Nå syns ikke jeg 40 år er så gammelt heller jeg da forresten. Jeg nærmer meg det med stormskritt. ;)

TULL!

det er fader ikke mange på rundt 40 som ser så bra ut, og som kler seg så bra som denne dama skal jeg si deg.

man må ikke alltid være misunnelig men det virker sånn i det tilfellet her i allefall.bare se på hvordan dere skriver. det oser misunnelse langs hele skogsveien.

syns det er smålig og jeg lurer igjen på hvordan dere ser ut når dere blir misunnelig på henne. ja hva vet jeg??? :roll:

hvorfor må hun tåle kritikk når hun har innrømt å ha fikset på ting? det er hennes sak!!!! :frustrert:

Skrevet

Jeg gjentar: JEG ER IKKE MISUNNELIG!

Hvor gammel er du foresten Bite me?

Gjest lillelou
Skrevet

Jeg har sett haugevis av 40åringer som er mye finere enn Carola. Og som ikke på et krampaktig vis prøver å framstå som 20. Nå er jeg ikke spesielt begeistret for henne som artist heller,og godtet meg over Jostein Pedersens siste kommentarer om henne. :sjarmor:

Skrevet

Det må da være lov å snakke om en forferdelig dårlig opptreden uten at man er misunnelig???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...