Gjest gjest 0 Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Herregud! Dama så rett og slett full ut mens hun sang sangen! Hun stablet seg rundt på sko hun tydeligvis hadde null trening i å gå på, og hun slet med å få beina raskt nok med seg. Det var rett og slett latterlig å se på.... Men dama er utrolig vakker når hun sitter stille da
tuji Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Tenkte det samme. Hun så helt sinnssyk ut. Synes ikke hun er så pen lenger heller. Hun kjøpte visst et nummer for store tenner.
Trampe Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 Det der var playback. Det var det aller verste synes jeg. At hun ikke kan gjøre en ordentlig opptreden.....og ihvertfall at det var så åpenlyst playback.
tuji Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Selvfølgelig var det playback, men det er ikke hennes feil. Playback er mer regel enn unntak i tv-programmer.
Gjest meya84 Skrevet 5. mai 2006 #5 Skrevet 5. mai 2006 tenkte på det vi å, dama for rundt på scena som en gal dessuten er det bare teit å prøve å se ut som du er 25 når du er 40:roll:
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #6 Skrevet 5. mai 2006 Selvfølgelig var det playback, men det er ikke hennes feil. Playback er mer regel enn unntak i tv-programmer. ← De fleste på Thomas og Harald har sunget live. Har selv vært der ved ett par anledninger.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #7 Skrevet 5. mai 2006 Å ha playback er nå en ting, men å rave rundt på scenen som en gal.......
Svart Katt Skrevet 5. mai 2006 #8 Skrevet 5. mai 2006 Jeg så på programmet uten lyd - og det kan jeg skrive opp at var litt av et syn. "Jøss, er det slik hun vil fremstå" tenkte jeg da. Og håpet at det kanskje ikke var like ille å se på med lyd, men det fikk jeg jo nå bekreftet at det var.
Annie Skrevet 5. mai 2006 #9 Skrevet 5. mai 2006 (endret) Tenkte det samme. Hun så helt sinnssyk ut. Synes ikke hun er så pen lenger heller. Hun kjøpte visst et nummer for store tenner. ← Ikke bare tennene, men hva med puppene hennes? Er de falske også? De så unormalt store og rare ut. Og den dumme vinden som blåste i ansiktet hennes, i beste "Stormvind" stil. Har aldri hatt særlig sansen for Carola egentlig. Og dette beviste bare hvorfor. Kunstig opptreden, en parodilåt (Stormvind) og ALT FOR MYE VIBRATO i stemmen! KUTT UT MED DET!!!!! Så henne på Les Miserables konserten i Oslo for noen år siden og hun klarte å ødelegge den opplevelsen for meg også. Innlegg endret. Reglene. Orakel - mod. Endret 8. mai 2006 av orakel
Pimbila Skrevet 6. mai 2006 #10 Skrevet 6. mai 2006 Tenkte det samme. Huff og huff. Er det slik "koreografi" hun skal ha på GP også? Hjelpe meg.
Nita Skrevet 6. mai 2006 #11 Skrevet 6. mai 2006 Tenkte det samme. Hun så helt sinnssyk ut. Synes ikke hun er så pen lenger heller. Hun kjøpte visst et nummer for store tenner. ← De tennene har hun sikkert kjøpt i USA, der skal jo alt være så stort....jeg for min del synes det er nifst vet ikke ordet av det før en blir biti
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #12 Skrevet 6. mai 2006 Har hun tatt noen ansiktsoperasjoner også, eller er hun virkelig så stram i huden?
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #14 Skrevet 6. mai 2006 Fikk ikke med meg dette jeg, men nå ble jeg nyskjerrig. Går det i reprise?
Annie Skrevet 6. mai 2006 #15 Skrevet 6. mai 2006 Tror det går i reprise enten i dag (natt) eller i morra.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 6. mai 2006 #17 Skrevet 6. mai 2006 Uff, jeg hadde tenkt til å lage en tråd om dette i går selv. Det var jo helt forferdelig! Jeg ble helt flau på hennes vegne jeg, klarte ikke se på det omtrent. Satt sånn her gjennom hele innslaget Hun klarte jo nesten ikke stå på beina jo? Og den vinden da og miminga hennes så jo helt fæl ut. Uff. Jeg sier ikke mer
Gjest Bøllefrøet Skrevet 6. mai 2006 #18 Skrevet 6. mai 2006 Har vel klippekort hos plastikkirugen, hvis ikke jeg husker feil. ← Mener å ha lest en eller annen artikkel om at hun har brukt en god del ti-tusener på diverse operasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå