Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har nettopp fått igjen dataen fra service pga et virus som spiste opp all programvaren, håper jeg ikke har virus igjen....

Har så langt bare merket det på kg, men vinduet står hele tiden og multipliserer seg slik at jeg til slutt har 20 vinduer med samme innhold. Kanskje den mulitpliserer seg hver gang legger inn et innlegg, vet ikke......

Noen som vet hvorfor dette skjer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Detter er et typisk eksempel på en umotivert hakk nettleser syndrom som kan være meget alvorlig. Maskinen din har fått det som anal obstipert reflukssyndrom, hvilket betyr at maskinen din har fått et seriøst anfall av IE misunnelse. Dette er spesielt observert i Australia der en har innført ulike arter som ikke har naturlige fiender. Hvis du bruker noe annet enn IE vil ikke nettleseren kunne bli gjenkjent av ytterliggående kamikaze(nett)lesere. Bruk prevensjon er mitt råd! Eller gi den to digitale globid, hvis ikke det virker kan du bestille ny time.

:plystre:

Skrevet

Det virker som du har noe på datamaskinen som ikke skal være der. Du kan prøve tipset i denne tråden. Ellers anbefales det at du har et anti-virus program som ligger å passer på i bakrunnen hele tiden (realtime). Du kan også prøve med en annen nettleser. Hvis du ikke allerede bruker det foretrekker jeg Opera.

Skrevet
Detter er et typisk eksempel på en umotivert hakk nettleser syndrom som kan være meget alvorlig. Maskinen din har fått det som anal obstipert reflukssyndrom, hvilket betyr at maskinen din har fått et seriøst anfall av IE misunnelse. Dette er spesielt observert i Australia der en har innført ulike arter som ikke har naturlige fiender. Hvis du bruker noe annet enn IE vil ikke nettleseren kunne bli gjenkjent av ytterliggående kamikaze(nett)lesere. Bruk prevensjon er mitt råd! Eller gi den to digitale globid, hvis ikke det virker kan du bestille ny time.

:plystre:

:ler:

Er jeg nerd hvis jeg ler av dette? hmm...

Skrevet
:ler:

Er jeg nerd hvis jeg ler av dette? hmm...

Jeg lo nå litt jeg også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...