Peony Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Jeg har endel EuroBonus-poeng som utløper i juni i år. Jeg har mest sannsynlig ikke mulighet til å reise før etter det. Er det mulig å bestille i juni, men reise senere? :klø:
Siam Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Hvis jeg ikke husker feil så må du bare bestille reien før poengene utløper. Selve reisen kan være frem i tid.
Gjest SASdamen Skrevet 6. mai 2006 #3 Skrevet 6. mai 2006 Hvis jeg ikke husker feil så må du bare bestille reien før poengene utløper. Selve reisen kan være frem i tid. ← Det stemmer. Bare husk at du ikke kan endre en reise etter at poengene er utgått.
Peony Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2006 Tusen takk, begge to - det var gode nyheter! En ting til - når det står Expiry June 2006 - kan jeg da bestille siste dagen i juni?
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #6 Skrevet 6. mai 2006 vi hadde det i fjor sommer.. så vi bestilte oss tur til svalbard.. som vi nettopp har kommet hjem fra.. anbefales!!
Gjest Aloha Skrevet 6. mai 2006 #7 Skrevet 6. mai 2006 Jeg har også poeng som utløper i juni...men er usikker på en ting: der det står f.eks at man kan få en tur for 12000 poeng, gjelder det pr vei eller tur/retur?
Smørblomsten Skrevet 7. mai 2006 #8 Skrevet 7. mai 2006 Jeg har også poeng som utløper i juni...men er usikker på en ting: der det står f.eks at man kan få en tur for 12000 poeng, gjelder det pr vei eller tur/retur? ← Tur/retur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå