Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bokklubben Nye Bøker, Hobbyklubben (burde meldt meg ut for lenge siden :forvirret:) og Århundrets Bibliotek.

Gjest Skya
Skrevet

Bokklubben Krim og Spenning, en mer enn nok å holde rede på.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvilken bokklubb anbefaler dere? Jeg leser "alt". Er interessert i bra utvalg, gode priser(naturligvis) og helst ikke noen form for "tvangskjøp" av et visst antall bøker.

Skrevet

Bokklubben Kunst og Kultur, mest for å forsyne faren min med bøker.

Skrevet

I et svakt øyeblikk takket jeg ja til å bli medlem av bokklubben Energica. På tide å melde seg ut igjen, nå...

Men en ting skal de ha: De har bra kundeservice! Jeg ser for meg at alle veggene der er dekket med slagordet "Kunden har alltid rett".

Gjest Gjesta
Skrevet

Den norske bokklubben og Bokklubbens barn (for nevøen min), og så abonnerer jeg på Århundrets bibliotek.

Skrevet

jeg har vært medlem av de fleste....heldigvis har jeg meldt meg ut av alle unntatt "mat og vingleder"...

Må virkelig melde meg ut, glemmer altfor ofte å avbestille bøkene.....

Skrevet

Jeg er medlem i Bokklubbens Barn og Bokklubbens Nye Bøker.

Et jævla slit å huske å avbestille alt sammen.

Skrevet

Synes det er mye lettere å huske å avbestille nå som det går an å ha nettmedlemsskap og få melding om nye bøker og avbestilling på mail. Da avbestiller jeg alltid med en gang jeg har lest mailen. Men før dette systemet brukte jeg en del kroner på å returnere bøker jeg hadde glemt å avbestille...

Gjest Gjesta
Skrevet
Synes det er mye lettere å huske å avbestille nå som det går an å ha nettmedlemsskap og få melding om nye bøker og avbestilling på mail. Da avbestiller jeg alltid med en gang jeg har lest mailen. Men før dette systemet brukte jeg en del kroner på å returnere bøker jeg hadde glemt å avbestille...

Samme her. Har ikke tall på hvor mange bøker jeg har måtte returnere pga at jeg har glemt å avbestille. Vurderte å melde meg ut pga dette, men dette med nettmedlemsskap fungerer jo helt supert. Til og med for rotehuer som meg :ler:

Gjest Solsikke
Skrevet

Har nettopp meldt meg inn i Energica og fått velkomstpakken med 3 bøker. Gleder meg til å lese masse spennende bøker derfra :)

Gjest Aloha
Skrevet

Er ikke medlem i noen - endelig!!! Har vært medlem i mange og stadig glemt å avbestille. Det ble dyrt i lengden.

Skrevet

Jeg har endelig sluttet å bite på disse fantastiske velkomsttilbudene hvor du kun forplikter deg til å stå registrert som medlem 12 mnd - uansett om man har avbestilt, så dukket det bøker opp titt og ofte.

Skrevet

Jeg er medlem i Bokklubben Nye Bøker, Villmarksliv, Lydbøker og Mat og vinglede, samt Cappelens bokklubb og Damm bokklubb.

Tror det er kun en gang jeg ikke har husket å avbestille jeg.

Gjest gjesta
Skrevet

Er nå bare medlem i Nye bøker og Kunnskap og kultur. Tendensen har vært laaaangt flere bokklubber ad gangen :)

Skrevet (endret)

Bokklubbens Nye Bøker, Krim og Spenning og Bestselgerklubben (tidlegare Boksamleren).

Endret av Årolilja
Gjest Gjest
Skrevet

Meldte meg nettopp inn i Bokklubben Nye Bøker!

:danse:

Skrevet

Er ikke medlem i noen bokklubb.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg er medlem i Bokklubben Nye Bøker, Bokklubben Lydbøker og Bokklubben Mat og Vinglede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...