Fortuna Skrevet 8. mai 2006 #41 Skrevet 8. mai 2006 De aller mest fengende og engasjerende dagbøkene i KG's historie, er gjerne de som kun er oppspinn fra ende til annen
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #42 Skrevet 8. mai 2006 De aller mest fengende og engasjerende dagbøkene i KG's historie, er gjerne de som kun er oppspinn fra ende til annen ← så klart - folk flest har ikke et kjempespennende liv
Skyler Skrevet 9. mai 2006 #43 Skrevet 9. mai 2006 Det sier vel seg selv at et forum med flere tusen brukere vil ha både hjemmeværende, trydede, permiterte, arbeidsledige, sykemeldte - i tillegg til de som benytter deler av arbeidsdagen til avkobling, pauser eller stille perioder på jobben til å surfe litt på forumet.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #44 Skrevet 9. mai 2006 Jeg er inne et par ganger om dagen, bare skummer overskrifter og ser om det er noe som interesserer.. Jeg er hjemme i fødselspermisjon, og tar meg ofte en "kaffe og KG" etter litt husarbeid når småtten har en liten nap.. Har ikke dårlig samvittighet av den grunn!
Gjest splæsj Skrevet 9. mai 2006 #46 Skrevet 9. mai 2006 Jeg er ikke mor, og jeg er ikke hjemme heller.
Gjest Neffi Skrevet 9. mai 2006 #48 Skrevet 9. mai 2006 Åhh, det er jeg I dag skal jeg vaske badet, kjøkkenet, bake boller, sette ut blomsterkasser, plante frø i hagen, dra på plantasjen for dette, planlegge bryllupet, mate katten, kjøpe gardiner, vakse matten i gangen (mannen kom full hjem i går etter job... ), sette på en klesvask - mørk 60 graders. Og så skal jeg sette meg med en kopp kaffe og se dr. phil Ahhh. Deilig. I wish!!!
Lucky? Skrevet 10. mai 2006 #49 Skrevet 10. mai 2006 Åhh, det er jeg I dag skal jeg vaske badet, kjøkkenet, bake boller, sette ut blomsterkasser, plante frø i hagen, dra på plantasjen for dette, planlegge bryllupet, mate katten, kjøpe gardiner, vakse matten i gangen (mannen kom full hjem i går etter job... ), sette på en klesvask - mørk 60 graders. Og så skal jeg sette meg med en kopp kaffe og se dr. phil Ahhh. Deilig. I wish!!! ← sånn som dette ja...Mange som skryter av å ha vaska soverommet på en hel dag de er hjemme. Tar det en hel da?? Er vel ikke så fryktelig effektiv da vel. Og soverommet må jo vaskes da, så det er jo ikke såå stort. Jeg jobber fullt og vel så det, og alikevel får jeg tid til å vaske og ordne, samtidig som jeg er en del her på kg. Men tror det er en del som er hjemmeværende her ja
Gjest Sexy Cath Skrevet 10. mai 2006 #50 Skrevet 10. mai 2006 - Jeg er ikke husmor. - Ikke jeg heller. Nei, kanskje ikke akkurat dere to-tre-fire stykkene er husmødre, men hvis man leser i en del dagbøker her så ser man at dagene til en del består av: > Vaske klær. > Henge opp klær. > Lage sytete innlegg om mannen som ikke hjelper til hjemme. > Au au, jeg har vondt. > Henting av unger. > "Trening" av Pilates. (denne MÅ man ikke glemme) :grine2: Og disse klager i tillegg på dårlig vektnedgang.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #51 Skrevet 10. mai 2006 - Jeg er ikke husmor. - Ikke jeg heller. Nei, kanskje ikke akkurat dere to-tre-fire stykkene er husmødre, men hvis man leser i en del dagbøker her så ser man at dagene til en del består av: > Vaske klær. > Henge opp klær. > Lage sytete innlegg om mannen som ikke hjelper til hjemme. > Au au, jeg har vondt. > Henting av unger. > "Trening" av Pilates. (denne MÅ man ikke glemme) :grine2: Og disse klager i tillegg på dårlig vektnedgang. ← Det var som jeg skulle sagt det selv!!!
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #52 Skrevet 10. mai 2006 - Jeg er ikke husmor. - Ikke jeg heller. Nei, kanskje ikke akkurat dere to-tre-fire stykkene er husmødre, men hvis man leser i en del dagbøker her så ser man at dagene til en del består av: > Vaske klær. > Henge opp klær. > Lage sytete innlegg om mannen som ikke hjelper til hjemme. > Au au, jeg har vondt. > Henting av unger. > "Trening" av Pilates. (denne MÅ man ikke glemme) :grine2: Og disse klager i tillegg på dårlig vektnedgang. ← Hehe. Word!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå