Gå til innhold

Veier over et halvt tonn!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Utrolig, men heldig for ham...

Gjest Miloine
Skrevet

Har sett den samme linken i "Towelies tråd " på mote.no, men sa da at jeg syntes han var flott - :ironi:

altfor tynn........ :) hadde ikke appelsinhud eller strekkmerker engang, men mangla BH. - det var jo veldig vulgært da (puppene i fri natur når pressen kommer på besøk) :forvirret: fysj

:ironi:

Skrevet

Underlig hva kroppen kan klare...

Dette blir et bilde som jeg må se på lenge...for å riktig fatte hva jeg ser. Det blir nesten som et abstrakt bilde på kunstutstilling. Jeg må se det fra forskjellige vinkler for å putte ting på plass. Nå er ikke jeg i faresonen på samme viset, men trenger å få meg en oppstrammer. Hmm...Tror jeg skal ha det som bakgrunnsbilde en stund, for å sparke meg selv litt i baken. Kanskje det virker bedre enn noen kur jeg har vært borti til nå. Dette var seriøse greier... :overrasket: *grøss*

Gjest gjest1
Skrevet
Har sett den samme linken i "Towelies tråd " på mote.no, men sa da at jeg syntes han var  flott -  :ironi:

altfor tynn........ :)  hadde ikke appelsinhud eller strekkmerker engang, men mangla BH. - det var jo veldig vulgært da (puppene i fri natur når pressen kommer på besøk)  :forvirret: fysj

:ironi:

Øy var aldri meg som starta den!

bare kapra den...

Gjest gjesta
Skrevet

Hva er hva på mannen? Minimannen her spurte hva det var, han så faktisk ikke at det var et menneske.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor er kneet hans på den venstre foten? :ler: Stakkars mann, var jo litt søt da.

Skrevet

Søt ? Jeg syns bildet er tragisk. Og kun det.

Alle kan smile automatisk når de blir tatt bilde av.

Jeg ser et menneske som er fanget i seg selv. :tristbla:

Tenk hvilket liv han kunne ha hatt som normalvektig...

Jeg prøver å se for meg alt som må gjøres helt anderledes enn normalt.

Hvordan kommer han på do og får tørket seg ? :forvirret:

Sikkert lenket til sengen 24/7.

For en fryktelig skjebne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...