DreamyMe Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/05/03/465194.html Jaja. Interessant det her.
Gjest Miloine Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 Har sett den samme linken i "Towelies tråd " på mote.no, men sa da at jeg syntes han var flott - altfor tynn........ hadde ikke appelsinhud eller strekkmerker engang, men mangla BH. - det var jo veldig vulgært da (puppene i fri natur når pressen kommer på besøk) fysj
Ladyen Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Underlig hva kroppen kan klare... Dette blir et bilde som jeg må se på lenge...for å riktig fatte hva jeg ser. Det blir nesten som et abstrakt bilde på kunstutstilling. Jeg må se det fra forskjellige vinkler for å putte ting på plass. Nå er ikke jeg i faresonen på samme viset, men trenger å få meg en oppstrammer. Hmm...Tror jeg skal ha det som bakgrunnsbilde en stund, for å sparke meg selv litt i baken. Kanskje det virker bedre enn noen kur jeg har vært borti til nå. Dette var seriøse greier... *grøss*
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2006 #5 Skrevet 5. mai 2006 Har sett den samme linken i "Towelies tråd " på mote.no, men sa da at jeg syntes han var flott - altfor tynn........ hadde ikke appelsinhud eller strekkmerker engang, men mangla BH. - det var jo veldig vulgært da (puppene i fri natur når pressen kommer på besøk) fysj ← Øy var aldri meg som starta den! bare kapra den...
Gjest gjesta Skrevet 5. mai 2006 #6 Skrevet 5. mai 2006 Hva er hva på mannen? Minimannen her spurte hva det var, han så faktisk ikke at det var et menneske.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #7 Skrevet 5. mai 2006 Hvor er kneet hans på den venstre foten? Stakkars mann, var jo litt søt da.
Ladyen Skrevet 7. mai 2006 #8 Skrevet 7. mai 2006 Søt ? Jeg syns bildet er tragisk. Og kun det. Alle kan smile automatisk når de blir tatt bilde av. Jeg ser et menneske som er fanget i seg selv. Tenk hvilket liv han kunne ha hatt som normalvektig... Jeg prøver å se for meg alt som må gjøres helt anderledes enn normalt. Hvordan kommer han på do og får tørket seg ? Sikkert lenket til sengen 24/7. For en fryktelig skjebne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå