Gå til innhold

Senabetennelse:(

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Jente19_*
Skrevet

FY FAEN!!!!! :frustrert: Eg orke snart ikkje meir... Har så sinnsjukt vondt i hånda mi... Senabetennelse.... Hatt det faktisk i 2 år no!!!!!!!! Veit ikkje ka eg skal gjera... Har berre lyst te å legga meg ned å grina... Det gjer så sinnsjukt vondt :grine: Va te legen i dag og ho sa at det va ikkje noko ho kunne gjera men ho kunne henvisa meg til akupunktur... Trur ikkje det hjelpe akkurat.. Har gått te fysioterapeut i eit halvtår..Uten at det har hjalp.. HATE LEGAR!!!!!

Skal snart ha 3 skriftlige eksamenar i løpet av ei veka.. Det er berre 3 veker til :( Det komme ikkje til å gå så bra.. HAr så sinnsjukt vondt at eg ikkje klare skriva meir enn detta..SÅ lure på kossen det skal gå:(... Legen sa at eg kunne få muntlig eksamen... Men friste ikkje meg s¨å masse..Men det e bedre enn å ha ein skriftlig eksamen eg ikkje klare fullføra...

Noen her som har hatt senabetennelse sjøl og kossen blei du kvitt da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg renger med at du skriver på pc til eksamen? Og at du har skikkelig håndleddstøtte? Prøv akuounktur. Det kan hjelpe.

Gjest Gjest
Skrevet

Hør på legen og prøv akupunktur da vel??

Hun vet jo hva hun snakker om.

Gjest Gjest
Skrevet
FY FAEN!!!!!  :frustrert: Eg orke snart ikkje meir... Har så sinnsjukt vondt i hånda mi... Senabetennelse.... Hatt det faktisk i 2 år no!!!!!!!! Veit ikkje ka eg skal gjera... Har berre lyst te å legga meg ned å grina... Det gjer så sinnsjukt vondt :grine: Va te legen i dag og ho sa at det va ikkje noko ho kunne gjera men ho kunne henvisa meg til akupunktur... Trur ikkje det hjelpe akkurat.. Har gått te fysioterapeut i eit halvtår..Uten at det har hjalp.. HATE LEGAR!!!!!

Skal snart ha 3 skriftlige eksamenar i løpet av ei veka.. Det er berre 3 veker til :( Det komme ikkje til å gå så bra.. HAr så sinnsjukt vondt at eg ikkje klare skriva meir enn detta..SÅ lure på kossen det skal gå:(... Legen sa at eg kunne få muntlig eksamen... Men friste ikkje meg s¨å masse..Men det e bedre enn å ha ein skriftlig eksamen eg ikkje klare fullføra...

Noen her som har hatt senabetennelse sjøl og kossen blei du kvitt da?

Armen henger faktisk sammen med andre deler. Som mageårig pasient med senebetennelser, så kjenner jeg følelsen din. Gikk til fysio i mange uker. hjalp ikke. Gikk til kiropraktor til slutt. Det var både rygg,ribben og senebet. Fkset meg på 5 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...