Gå til innhold

Har vært på ultralyd!


Angelheart

Anbefalte innlegg

Heisann.

Nå har jeg vært på min andre ultralyd. Jordmor var ikke helt fornøyd med størrelsen på barnet da vi var der for første gang, så vi måtte komme tilbake for en sjekk nå i uke 21.

Alt var nå i sin skjønneste orden!

Da vi trodde vi var ferdige med undersøkelsen sa jordmor "Tja, vi kan jo kanskje ta en titt i 3D også"!!

Det var artig. Det er helt utrolig hvor godt bilde det blir med slik 3D ultralyd!

Dessverre så var den lille veldig sjenert og lå hele tiden med armen foran ansiktet, så vi fikk kun sett haka og munnpartiet, men det var veldig gøy.

Ville bare nevne det.......... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en morsom opplevelse det da! Og med en liten 3d bonus på slutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at alt var bra også denne gangen... og moro med en ekstra titt i 3D da.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Heisann.

Nå har jeg vært på min andre ultralyd. Jordmor var ikke helt fornøyd med størrelsen på barnet da vi var der for første gang, så vi måtte komme tilbake for en sjekk nå i uke 21.

Alt var nå i sin skjønneste orden!

Da vi trodde vi var ferdige med undersøkelsen sa jordmor "Tja, vi kan jo kanskje ta en titt i 3D også"!!

Det var artig. Det er helt utrolig hvor godt bilde det blir med slik 3D ultralyd!

Dessverre så var den lille veldig sjenert og lå hele tiden med armen foran ansiktet, så vi fikk kun sett haka og munnpartiet, men det var veldig gøy.

Ville bare nevne det.......... :sjenert:

Kor kan du ta 3d ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel flere steder de gjør dette nå, spesielt private klinikker i Oslo,

men jeg var på Ringerike Sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...