Angelheart Skrevet 4. mai 2006 #1 Del Skrevet 4. mai 2006 Heisann. Nå har jeg vært på min andre ultralyd. Jordmor var ikke helt fornøyd med størrelsen på barnet da vi var der for første gang, så vi måtte komme tilbake for en sjekk nå i uke 21. Alt var nå i sin skjønneste orden! Da vi trodde vi var ferdige med undersøkelsen sa jordmor "Tja, vi kan jo kanskje ta en titt i 3D også"!! Det var artig. Det er helt utrolig hvor godt bilde det blir med slik 3D ultralyd! Dessverre så var den lille veldig sjenert og lå hele tiden med armen foran ansiktet, så vi fikk kun sett haka og munnpartiet, men det var veldig gøy. Ville bare nevne det.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. mai 2006 #2 Del Skrevet 4. mai 2006 Høres ut som en morsom opplevelse det da! Og med en liten 3d bonus på slutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mai 2006 #3 Del Skrevet 5. mai 2006 Så fint at alt var bra også denne gangen... og moro med en ekstra titt i 3D da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simplo Skrevet 14. mai 2006 #4 Del Skrevet 14. mai 2006 Heisann. Nå har jeg vært på min andre ultralyd. Jordmor var ikke helt fornøyd med størrelsen på barnet da vi var der for første gang, så vi måtte komme tilbake for en sjekk nå i uke 21. Alt var nå i sin skjønneste orden! Da vi trodde vi var ferdige med undersøkelsen sa jordmor "Tja, vi kan jo kanskje ta en titt i 3D også"!! Det var artig. Det er helt utrolig hvor godt bilde det blir med slik 3D ultralyd! Dessverre så var den lille veldig sjenert og lå hele tiden med armen foran ansiktet, så vi fikk kun sett haka og munnpartiet, men det var veldig gøy. Ville bare nevne det.......... ← Kor kan du ta 3d ultralyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 15. mai 2006 Det er vel flere steder de gjør dette nå, spesielt private klinikker i Oslo, men jeg var på Ringerike Sykehus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå