Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var det jeg og trodde. Får kjøpe ei ny lue til imorgen, men ei som har snorer og kan knyttes. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er du ikke redd for at han skal få vondt i ørene når han er så sliten?

hilsen meg

Nei, ikke så lenge det ikke blåser og er +20 i skyggen. Jeg er mer bekymret for at han skal bli solbrent, så i dag skaffet jeg ham en solhatt. (Han lå ute på plenen med solbriller, solhatt og kortermet body og hadde det helt strålende.)

Gjest Vinga
Skrevet (endret)

Strømpebukse har ikke gutten min brukt på noen uker nå... han er 3. Den tynne bomullslua ble lagt bort for fire dager siden.

Hva i all verden skal dere ha på barna deres når det kryper ned mot 0 grader igjen til vinteren, dere som har på barna strømpebukse og lue når det er over 15 plussgrader ute og MAI?

Vårvind er ikke farlig, så lenge den ikke har en kald "snert". Det har den i alle fall ikke hatt på østlandet de siste to dagene, det er sikkert!

Endret av Vinga
Skrevet

Bare så dere ikke tror jeg er helt gal: Det var ikke så varmt her i går da jeg startet tråden!

Gjest Vinga
Skrevet (endret)

Helt greit, tuji. Jeg tror deg. :ler:

Men like fullt oppgitt over at en god del foreldre kler på ungene X antall lag med varme klær i mai, det er jo snart sommer.

Unger er jo som regel alltid mye varmere enn oss voksne også. Beveger seg mer.

Vintersko/vinterstøvler- bort med dem! Nå er det joggesko og gummistøvler som gjelder... ;)

Endret av Vinga
Skrevet

Her har vi sluttet med lue og strømpebukse.

Men snuppa er nesten 5 år da. I dag gikk hun i bukse og t-shirt.

Skrevet

Jag använder strumpbyxa de dagar det är lite kallare och sonen har på sig tunna bomullsbyxor. Är byxorna tjockare eller vädret varmare har han inga.

Mössan har vi precis slutat med, han har fått en keps/skärmmössa istället, den skyddar både huvudet och delar av ansiktet från solen. Skönt för ögonen också.

Öroninflammation får de av en bakterieinfektion, inte av blåst eller kyla. Trots det kan det vara obehagligt med blåst i öronen och skönt med mössa även på våren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...