tuji Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 Er det varmt nok til å slutte med strømpebukse på barna nå? Hva gjør dere med lue?
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 Her er det 18 gr, og strømpebuksa har vært pakket vekk en stund.
Gjest Gjest_bolla_* Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 Her kasta vi strømpebukse og lue igår.....
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 Både lue og strømpebukser har ligget en stund...
monja Skrevet 4. mai 2006 #5 Skrevet 4. mai 2006 Her har vi valgt å beholde både lue og strømpebukse til tross for sommertemperaturer innimellom. Synes det blåser for mye enda, så jeg venter enda et par uker tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #6 Skrevet 4. mai 2006 hei... vi har nå lagt vekk strømpebukse he i dør.. fordi ungene [4 og6 år] begynte å føle seg uvell i det.. klamt og varmt og slike ting... men har på lue om det blåser og er guggent vær ,. og jakke selvsagt ellers så blir de syke... lykke til og god sommer
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #7 Skrevet 4. mai 2006 litt feil skriving over... skal være...... vi har nå lagt vekk strømpebukse her i sør.........
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2006 #8 Skrevet 4. mai 2006 Her er også strømpebuksen lagt bort for eldste jenta(eller nesten da... man vet jo aldri med Sunnmøre...) Men lua har jeg problemer med å legge bort, siden det skal veldig lite til med eldstejenta før hun får ørepine, dette er noe hun har vært plaget med siden hun var 1 år og hadde ørebetennelse 5 ganger etter hverandre. Men nå er det så varmt, at jeg tror jeg heller skal finne en solhatt lignende løsning.
Mistyen Skrevet 4. mai 2006 #9 Skrevet 4. mai 2006 Treåringen har verken strømpebukse eller lue nå, men minsten på 6 mndr har. Lille drar av seg sokker, så det er bedre med bare strømpebukse enn ikke noe
Moonchild Skrevet 4. mai 2006 #10 Skrevet 4. mai 2006 I dag droppet jeg både strømpebukse og lue. Micro er bare syv måneder men har masse hår, og var gjennomvåt da jeg hadde lue og ullsokker på. Blir det like varmt i morgen blir det kortermet body under jakken (med hette).
Helene Skrevet 4. mai 2006 #11 Skrevet 4. mai 2006 Her har vi kastet strømpebuksen. Lua ligger på lur, det blåser sterkt enkelte dager.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #12 Skrevet 4. mai 2006 I dag droppet jeg både strømpebukse og lue. Micro er bare syv måneder men har masse hår, og var gjennomvåt da jeg hadde lue og ullsokker på. Blir det like varmt i morgen blir det kortermet body under jakken (med hette). ← er du ikke redd for at han skal få vondt i ørene når han er så sliten? hilsen meg
Gjest marthepia Skrevet 4. mai 2006 #13 Skrevet 4. mai 2006 Har fremdeles på lue og strømpebukse. Vinden kan være litt kald enkelte ganger her så jeg føler at lua må på
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #14 Skrevet 4. mai 2006 Strømpebuksen brukes enda, men lua er lagt bort(skulle det blåse veldig en dag, tar jeg den selvfølgelig frem igjen.) En annen ting jeg lurer på; Har dere lagt vekk vinterskoene?
tuji Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #15 Skrevet 5. mai 2006 I dag sendte jeg tuppa i barnehagen uten strømpebukse, men med lue. Tok bare på joggesko. Når det er 15 grader klokka åtte, blir det helt sikkert varmere utover dagen.
68.mod. Skrevet 5. mai 2006 #16 Skrevet 5. mai 2006 Vi har også kastet strømpebuksa for i år.....lua har vi på lur
prinsessa Skrevet 5. mai 2006 #18 Skrevet 5. mai 2006 Har kasta både lue og strømpebukse. Når det gjelder helt små barn kan det være lurt å ha på en solhatt med øreklaffer. Den beskytter mot solen + at den beskytter ørene mot vinden uten at det blir for varmt.
Jaheira Skrevet 5. mai 2006 #19 Skrevet 5. mai 2006 Er litt usikker på dette med lue. Jeg har ei jente på 1år, og jeg hadde på henne sommerlue idag(prøvde iallefall, hun tok den av heletiden). Nå har hun og en del hår, og det har vert bra varmt her til tross for vinden. Kan hun slippe lue? Har nemmlig hørt at en fortsatt skal bruke lue når de er kun 1år, dette for å beskytte hodet mot sola. Er det noen som vet? Samme er jo med huden til småbarn. Jeg er blitt anbefalt å bruke sunblock på henne. Huden deres er jo trossalt litt sart enda.
Gjest baby-E Skrevet 5. mai 2006 #20 Skrevet 5. mai 2006 Er litt usikker på dette med lue. Jeg har ei jente på 1år, og jeg hadde på henne sommerlue idag(prøvde iallefall, hun tok den av heletiden). Nå har hun og en del hår, og det har vert bra varmt her til tross for vinden. Kan hun slippe lue? Har nemmlig hørt at en fortsatt skal bruke lue når de er kun 1år, dette for å beskytte hodet mot sola. Er det noen som vet? Samme er jo med huden til småbarn. Jeg er blitt anbefalt å bruke sunblock på henne. Huden deres er jo trossalt litt sart enda. ← det lønner seg å bruke lue på henne, så unngår hun å bli solbrendt i hodebunnen. Også beskytter det ørene om det blåser fælt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå