Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 Jeg skal i et intervju etterpå, men det skal skje pr telefon pga avstand og dårlig tid. Jeg synes ikke det blir noe problem å ta et intervju over telefon, men er redd jeg ikke skal få gjort et så sterkt inntrykk som de de får møtt ansikt til ansikt... Noen som har noen råd til meg?
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 Hallo, det er snart altså!! Holder ikke å komme med svar på denne tråden kl 1400. det er for seint!
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 Jeg har blitt inetrvhjuet over telefon, det gikke helt fint. ikke gjør noe spesielt, vær som du ellers ville vært, men siden du ikke kan sjarmere ved å smile kan du jo le litt, ikke på en nervøs måte, men på en positiv, der det passer seg. Vær blid og imøtekommende, og unngå pinlig stillhet - still f eks spørsmål tilbake. Det går så fint så! Lykke til!
abelille Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 Huff da, jeg er litt for sent ute jeg da. Men mine beste tips må være å snakke tydelig og smile. Det høres nemlig gjennom telefonen. Utstrål selvtillit!
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2006 #5 Skrevet 4. mai 2006 Takk for tips det gikk bra! Jeg kom til annengangsintervju, men da må jeg inn og treffe de personlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå