Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Narsfreak
Skrevet

Selger de sminkemerket NARS noen steder på nettet? Er rådvill ...

Hilsen Narsfreak

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

ebay. Jeg har nettopp kjøpt All about eve øyeskygger, og laguna/Orgasm duo. Du kan få kjøpe de om du vil.

Skrevet

Hva er det som er bra med NARS sminke?

Skrevet

Og på Amazon.com. Jeg har siklet på NARS Orgasm blush i evigheter. Endelig falt rougen min i bakken og knuste :sjarmor: Nars Orgasm er min neste!

Gjest Gjest
Skrevet

Har Amazon endelig begynt å sende sminke til Norge? Det er jo i såfall kjempefint, det gjorde de ikke tidligere, uvisst av hvilken grunn. :)

Hvis man har tenkt å bestille fra Spacenk må man visst ringe inn bestillingen til England. Sist jeg sjekket kunne vi norske ikke bestille via internettsiden deres. Maila dem og spurte i januar/februar. Kanskje det går an å sende en fax med de nødvendige opplysninger?

Ellers er jo Ebay en mulighet. ;)

Hilsen ei som er avhengig av Nars orgasm-rougen!

Gjest Gjest
Skrevet
Og på Amazon.com. Jeg har siklet på NARS Orgasm blush i evigheter. Endelig falt rougen min i bakken og knuste  :sjarmor:  Nars Orgasm er min neste!

Hmm trodde de bare solgte DVD-er, CD-er og bøker osv .. :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet
Og på Amazon.com. Jeg har siklet på NARS Orgasm blush i evigheter. Endelig falt rougen min i bakken og knuste  :sjarmor:  Nars Orgasm er min neste!

Sender de til Nore? :overrasket:

:grine2: :grine2: :grine2:

Skrevet

Trodde det? har i allefall kjøpt andre ting der, men med sminke er jeg ikke sikker.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

:grine: Får ikke bestilt NARS-produkter til Norge :grine:

Har prøvd både Amazon.com og Space.NK - helt uten hell !!

Da er det bare en ting som gjelder - det blir tur til London i nærmeste fremtid.

De selger nemlig både NARS, MAC og Bumble & Bumble hos Space.NK i Harvey Nichols-bygget ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Stockholm er også et alternativ, der selges det på C/O Stockholm på Söder. Sist jeg var der hamstret jeg med meg 5 Nars-rouge....

Ble dyrt, men nå har jeg iallefall sikra meg verdens beste rouge for noen år framover! :ler:

Skrevet

Noen som vet om de selger det i australia eller på flyplasser på vei fra australia?

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet (endret)

:) Nars kan kjøpes hos Paris Texas i Pilestræde 35, København (tlf er XX XX XX XX) :)

Innlegget er endret. Ifølge KGs regler er det ikke lov til å poste telefonnummer i innlegg.

- lillesky (mod)

Endret av lillesky
Gjest Gjest
Skrevet (endret)
:) Nars kan kjøpes hos Paris Texas i Pilestræde 35, København (tlf  er XX XX XX XX)  :)

Kan man ringe og bestille over telefon, slik at det blir sendt i posten? Det er jo supert isåfall! Har hørt rykter om at C/O Stockholm også sender hvis man ringer og bestiller (iallefall hvis man bor i Sverige, vet ikke hvordan det er hvis man bor i Norge.)

Endret av lillesky
Gjest gjesta
Skrevet (endret)

Ble så nysgjerrig på de produktene. Hva er det som er så bra med den svært så omtalte rougen? Er det mye synlig skimmer i den?

Dersom de sender i Sverige må det jo la seg gjøre å få produktene tilsendt til et postkontor nær svenskegrensen da. For de som er så heldige å bo på den kant av landet :smilorange:

Endret av Sprilla
Gjest Gjest
Skrevet
Ble så nysgjerrig på de produktene. Hva er det som er så bra med den svært så omtalte rougen? Er det mye synlig skimmer i den?

Dersom de sender i Sverige må det jo la seg gjøre å få produktene tilsendt til et postkontor nær svenskegrensen da. For de som er så heldige å bo på den kant av landet  :smilorange:

Det er en veldig fin ferskenrosa farge med skimmer, og den er lett å legge jevnt. Og den sitter lenge på uten å forsvinne. Den er nok blitt "hypet" ganske mye i moteblader verden over, pga at den brukes av Sarah Jessica Parker og Cameron Diaz bl.a.

Skrevet

Jeg er mangeårig Nars-bruker, og synes generelt de har veldig mye bra. Øyenskyggeduoene er flott sammensatt med litt overraskende kombinasjoner som funker veldig bra sammen. De er svært pigmenterte. De har også mange fine leppestifter, lipglosser og blusher.

Når det gjelder Orgasm-blushen, så synes jeg kanskje den er litt vel hypet. Jeg har hatt den i noen år og bruker den i blant, men jeg har sett så utrolig mange tilfeller av jenter som overhodet ikke kler den, men som dynger på - fordi den liksom skal kle alle. Den kler ikke alle! Litt for mye shimmer for min smak; og den kan se ganske rar ut på bilder av den grunn. Jeg foretrekker den rosa blushen som heter Desire - eller hvis jeg absolutt vil ha en skimrende blush, går jeg for Sin, en litt mørkere diskret rosarød.

Alternativt kan man bruke Nars Multiple - en stift som kan brukes som blush eller bronzer eller leppestift alt ettersom - jeg liker godt fargen Cannes, mens Malibu er den mest solgte.

Skrevet

hva ligger disse nars produktene på i pris?

Skrevet
hva ligger disse nars produktene på i pris?

Jeg betalte rundt $30 for en øyeskyggeduo og kanskje $25 for en blush på Sephora i New York. Leppestiftene er litt billigere.

I Stockholm tror jeg det meste kostet rundt 250 kroner. Litt usikker på hvor det selges nå - de hadde det både på Åhléns, NK og c/o Stockholm før så vidt jeg vet, men jeg lurer på om de sluttet å selge det på i allefall Åhléns. Det har de i allefall gjort i Göteborg, dessverre.

Skrevet

reiser til usa i morgen, så er det bare shop shop shop in til you drop

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...