Blueberry Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Åh, så god den er! Trykker i mg en boks med Sans Røde bær nå. Fantastisk god is!!! Gleder mg til å prøve den med eple, kanel og pinjekjerner...
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Mmmm ja. Kjempegod! Endelig en is som er god, og ikke fullt så fy.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Prøvd den med eple, kanel og pinjekjerner? Guuuuuud, den er til å dø for!
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har bare smakt vanilje, men skjønner at jeg må prøve de andre
Floja Felíz Skrevet 4. mai 2006 #6 Skrevet 4. mai 2006 Å? Er den bedre enn Dream? Den er min favoritt, men har ikke smakt sans enda jeg... Da har jeg en plan til helga!!!
Gjest Skya Skrevet 4. mai 2006 #8 Skrevet 4. mai 2006 Oi, det vet jeg hva vi skal ha til dessert idag. Så faktisk reklame i et blad igår, og tenkte den så god ut. Og så sto det vell at den ikke var fullt så usunn som mye annet?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. mai 2006 #9 Skrevet 4. mai 2006 Jeg synes den er bedre enn Dream, faktisk. I hvert fall den med eple. Og så er det ikke så stor boks, så faren for å overspise er mye mindre
Gjest Binna Skrevet 4. mai 2006 #10 Skrevet 4. mai 2006 Den har vel bare 4- 5%fett, kommer an på hvilken smak. Digger den med røde bær! Har forresten sett i reklamen fra isbilen at de har noen typer med maks 5%fett, og en av de helt uten sukker. Passer fint for meg som teller kalorier om dagen.
Blueberry Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #11 Skrevet 4. mai 2006 Definitivt bedre enn Dream. Men Dream er jo fortsatt veldig god da. Det er jo yoghurt-is. Blir noe litt annet. Men veldig godt med den Sans isen at det ikke kjennes ut som du har drukket en halv liter fløte etterpå, som jeg i alle fall føler etter vanlig fløteiskrem. Den er mye lettere.
Gjest Aloha Skrevet 6. mai 2006 #12 Skrevet 6. mai 2006 Prøvd den med eple, kanel og pinjekjerner? Guuuuuud, den er til å dø for! ← Gleder meg voldsomt til å smake den! Dessverre handlet jeg i en butikk idag som ikke hadde - aargh! Har iallfall noe å se frem til!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå