Gå til innhold

Hvilket rom i boligen din er du mest fornøyd med?


'Lilly'

Anbefalte innlegg

Kjøkkenet har blitt veldig fint og trivelig rom. Likeså stua, mangler bare noen fler bilder på veggene så blir det enda bedre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Er veldig fornøyd med kjøkkenet mitt. Vanskelig å velge rom, siden jeg akkurat har pussa opp alle, men for å velge et, så fikk penstua nye gardiner denne uka, så nå er jeg litt ekstra fornøyd med den! :wink:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Helt klart kjøkkenet! :) Da vi kjøpte leiligheten, rev vi ned den gamle kjøkkeninnredningen og satte opp ny i en slik stil vi liker. Selve innredningen er i bjørk med stålhåndtak, vi har mørk grå benkeplate, og lyse grå fliser fra Villeroy&Boch. Vi la også nytt, helt lyst golv i lønn. Veggene er malt i en lys grårosa tone.

I dag fikk vi ny hylle til veggen (ca 40cm bred, kanskje 150cm høy) til å ha på veggen; snille svigerfar hadde snekret den etter våre forklaringer (og han er perfeksjonist). Nå gjelder det bare å fylle den opp :hoppe:

Stua er også veldig fin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badet mitt..

Stort - luftig og og med en fantastisk utsikt..

Det er 7 år siden vi pusset opp .. men det ser fortsatt helt nytt - og like lekkert ut :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøkkenet og stua. Begge rom er oppusset i lyse og flotte farger, og jeg er VELDIG godt fornøyd! Og har fått kjempefine kommentarer fra andre på disse rommene! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stua. Jeg elsker fargene og den har en fantastisk utsikt som alle måper over straks de kommer inn døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi noe til felles! Jeg har også en utsikt som tar pusten fra de fleste! Som et maleri! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Helt klart kjøkkenet!

det er utvidet og pusset opp!

Elsker å være der!

Skifer på gulvet.....masse skaper i kirsebær....stål hvitevarer........tavlekjøleskap......antikke møbler.......masse kunst.........og favoritten : en deilig peis!!

Helt klart rommet jeg oppholder meg mest i!

-Charmina :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt oss oppussingsprosjekt, så det er vel ingen rom som er 100% ferdige.

Jeg tror jeg kommer til å være mest fornøyd med soverommet vårt, som vi skal flytte inn i neste uke.

Det er over 20 m2, malt i Rømme (en kremaktig farge), med en egen rund, hvit murterasse (med terasse over, sånn at den er litt lun). To store vinduer + terassedør og peis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Esther

Vanskelig å si - det må bli et valg mellom stuen og kjøkkenet - jeg velger kjøkkenet :P

Stort og lyst, bjørk og stål, store vinduer og doble dører direkte ut til terassen. Har masse oppbevaringsplass, både skap til taket og digre kolonialskuffer. I tillegg har kjøkkenet spiseplass til 12 og noe av det beste er at det er så lett å holde rent og ryddig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke helt sikkert, men tror det er soverommet eller stuen med åpen løsning til kjøkkendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best badet jeg! Det er stort, lyst og moderne. (Leil. er bare et år gammel). Det er det rommet folk på besøk kommenterer også. Men vi leier bare så det er begrenset hva vi legger ned av tid og penger på leiligheten. Hvis/når vi en gang kjøper håper jeg vi kan få det mer slik vi vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøkkenet - og mer fornøyd skal vi bli etter at vi har fått fuget flisene og hengt opp to taklamper, samt annet smådill. Vi har satt opp nytt kjøkken i eik med integrerte hvitevarer og jeg smiler hver gang jeg kommer inn der :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mest fornøyd med soverommet for det er helt ferdig slik jeg vil ha det. Vi arbeider med stuen/kjøkkenet (har toroms leilighet med åpen kjøkkenløsning) og tror det også skal bli veldig bra i nærmeste framtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må bli baren det. Fordi at det er som må være på by'n når jeg er der inne.

Jeg slipper å dra til byen og kan fylle baren med kjente mennesker! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badet som er under total oppussing for tiden! Jeg er SÅ fornød med at vi endelig er igang, og gleder meg stort til det er ferdig.

Ellers digger jeg fremdeles det store kjøkkenet vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...