Siam Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Det hender at vi ryker på en harrytur, og da er det koselig å legge inn en lunch. Men jeg har ikke sett noen steder som virker så veldig hyggelige. Nå må jeg innrømme at jeg ikke har lett så veldig godt. Noen som har noen tips?
Gjest joje Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 (endret) Det er en restaurant rett ved bryggen som heter Skagerak. Den er veldig koselig og har god mat. Endret 3. mai 2006 av joje
Leo Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Ja, restauranten i hotellet som ligger nede ved vannet ute på odden og som jeg aldri husker hva heter
Grooo Skrevet 7. mai 2006 #4 Skrevet 7. mai 2006 Bukens pizza er i alle fall ok, og den andre pizza-sjappa som ligger på hjørnet rett ved er enda bedre. Har god italiensk pizza, billig er det og. Ellers har de vel veldig god mat på Hotell Laholmen, mine foreldre har i alle fall arrangert julebord for bedriften der mange år på rad så de må da trives... Alle disse ligger litt "bak sentrum" på en måte, følg brygga rundt mot venstre liksom.
Leo Skrevet 7. mai 2006 #5 Skrevet 7. mai 2006 Ellers har de vel veldig god mat på Hotell Laholmen, mine foreldre har i alle fall arrangert julebord for bedriften der mange år på rad så de må da trives... ← Laholmen var det jeg tenkte på! Takk, Grooo!
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #6 Skrevet 7. mai 2006 Hotel Laholmen er det desidert beste spisestedet. Der har de en lunsjbuffet og á la carte. I tillegg er det en nydelig utsikt over sjøen. Skagerak kommer som en god nummer 2.
loffen Skrevet 7. mai 2006 #7 Skrevet 7. mai 2006 Den pizzarestauranten heter vel Buktens og ikke Bukens? God italiensk pizza. (Ikke langt fra jernbanen.) Ellers vil jeg anbefale Kontoret (veldig god mat !!), og Park (god mat og koselig). Kontoret ligger vis a vis svømmehallen, og Park oppe ved parken! ( På andre siden enn 'Pettersons klâder'.)
Grooo Skrevet 9. mai 2006 #8 Skrevet 9. mai 2006 Hehe, var Buktens jeg prøvde å skrive ja... Men jeg tror fortsatt at den andre på hjørnet enda mer mot vannet (liksom bak Pettersons blir det vel da...) har enda bedre pizza. Mener jeg å huske...
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 9. mai 2006 #9 Skrevet 9. mai 2006 Den på andre hjørnet heter Simons hjörna (eller hvordan de skriver det).. God pizza der!!
La Luna Skrevet 10. mai 2006 #10 Skrevet 10. mai 2006 På Simons hjörna har de veldig god pizza ja, spiser alltid der når jeg spiser i Strømstad. Anbefales!
Grooo Skrevet 11. mai 2006 #11 Skrevet 11. mai 2006 Simons var det ja Tror det er mitt beste tips, utenom Laholmen, men det er jo en helt annen prisklasse/type mat
Gjest Merethe__ Skrevet 11. mai 2006 #12 Skrevet 11. mai 2006 Hvis du først er på Harrytur, kan du jo teste ut den blågrønne veien.. Mye mindre mas, færre biler og finere tur! Får sett mye vakker natur, og kan samtidig benytte sjansen til å stikke innom noen serverdigheter. Hvis du blir sulten, kan for eksempel Bøkevangen være ett sted (www.bokevangen.no) Tror de baserer seg på konferanser, men ring i forveien ang lunsj/middag så ordner de som regel det God tur!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå