Gjest Anerikke Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Holder du (eller din bedre halvdel?) på med dette ALTOPPSLUKENDE spillet? Har forstått at det er tusenvis av brukere her i Norge, og jeg aner ikke hvor mange hundre tusen i hele verden, så da må det vel finnes noen her inne som vet hva jeg snakker om
Gjest Bellatrix Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Nope, men kjenner noen på et annet forum som holder på med det.
Gjest Anerikke Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Lørdag ettermiddag blir aldri det samme igjen... Neida, jeg syns egentlig det er en helt grei ting mannen min sysler med. Men jeg føler ofte at en del av gutta glemmer at det ikke er virkelig!!!
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 Har meldt meg på og sånn, men syntes ikke det fenget så innmari. Har vel fått min dose gjennom Champion Chip Manager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå