Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anerikke
Skrevet

Holder du (eller din bedre halvdel?) på med dette ALTOPPSLUKENDE spillet?

Har forstått at det er tusenvis av brukere her i Norge, og jeg aner ikke hvor mange hundre tusen i hele verden, så da må det vel finnes noen her inne som vet hva jeg snakker om :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Nope, men kjenner noen på et annet forum som holder på med det.

Skrevet

Ja, jeg er litt sånn Hattrick-enke... :sjenert:

Gjest Anerikke
Skrevet

Lørdag ettermiddag blir aldri det samme igjen... :ler:

Neida, jeg syns egentlig det er en helt grei ting mannen min sysler med. Men jeg føler ofte at en del av gutta glemmer at det ikke er virkelig!!!

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Har meldt meg på og sånn, men syntes ikke det fenget så innmari. Har vel fått min dose gjennom Champion Chip Manager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...