Gjest Gjest_lupi_* Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Har kjøttdeig og skal lage middag, men det står helt stille... Hva lager dere av kjøttdeig? Ikke taco, det har vi nettopp hatt.
Gjest Binna Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Du kan jo krydre det litt og lage "biff- burgere", eller lage en gryterett av noe slag? Ellers pleier jeg å ha spagetti med tomat og kjøtt- saus..
Nilma Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Enkel og god kjøttdeigmiddag: Brun kjøttdeigen, ha i tomatpuré, hakket hvitløk og timian. Legg lagvis i en smurt form med poteter og løk i skiver. Stek på 200 grader til potetene er møre. Kan gjerne serveres med salat. :icon_smile:
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 Lasagne Hjemmelaget pizza Kjøttdeig og spag Kjøttdeig og makaroni Moussaka
Arkana Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 - Canneloni - Lasagne - Spaghetti bolognese - Moussaka - Kjøttkaker/kjøttboller - Kjøttpudding - Pizza - Cottage pie - Gryteretter og supper - Fylte tomater/paprika - Gratenger og paier
nessi Skrevet 3. mai 2006 #7 Skrevet 3. mai 2006 Brennende kjærlighet ; stek kjøttdeigen og krydre etter eget ønske. Bland med ferdiglaget potetmos, rå løk og et egg i en ildfastform. Ha ost på toppen. Stek på 200 grader i ca 30 min
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #8 Skrevet 3. mai 2006 Husker ikke hvor jeg har funnet denne oppskriften. Men god er den 1 pk kjøttdeig 1 løk 1 box hakkede tomater, gjerne med hvitløk 1 glass oncle bence orientalsk chili (de har den på butikker som ica, maxi, ultra. 1 box matfløte ca 1/2 pose pastaskruer.... mange gjester = mere pasta.. Stek kjøttdeig, bland i fløte, løk, hakkede tomater, glass fra oncle bense og pastaskruer. Ha på ost og gratiner....
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #9 Skrevet 3. mai 2006 1 glass oncle bence orientalsk chili (de har den på butikker som ica, maxi, ultra. ← Knis... Utrolig teit skrivefeil!
NullHull Skrevet 4. mai 2006 #10 Skrevet 4. mai 2006 På Tasteline.se har de for øyeblikket tema: kjöttfärs Massevis av varianter! Er på svensk, da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå