Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Voldtok baby

Vet at det er MANGE syke folk i verden, men dette er uvirkelig!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

:sinna: :evil: :kjempesinna:

HAN SKULLE BLITT HENGT OPP ETTER DET SOM HENGER NED!!!!!!!!!

Hun har jeg ikke pønsket ut straffen til, enda....

Skrevet

skjønner ikke hva som går oppi huet til sånne folk. Skulle fått dødsstraff.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, en blir tilhenger av dødsstraff når en leser dette. :frustrert:

Skrevet

:Nikke:

Skrevet

Blir så trist i hjertet av sånt. Jeg synes sånne folk må pines mest mulig selv..

Leste om "Bobby-saken" i Sverige i går. Hva er meninga med sånt?

Stakkars gutt.

Skrevet

:frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::sur::sur::tristbla::tristbla::sinna: :sinna: :sinna:

Det verste er at noen steder er ikke dette så uvanlig.. I noen land tror de at å ha sex med en jomfru kurerer AIDS, og der blir ofte småjenter og babyer "tatt i bruk". Jo yngre, jo bedre - da kan man være ekstra sikker på at hun er jomfru. :tristbla::sinna:

Skrevet

Slike folk skulle ikke fått beholde sine edre deler! Eneste måte å være sikker på at de ikke kan gjøre slikt igjen :frustrert:

Skrevet

mulig er nå en ting...

helt jævli er nå en annen ting...

Gjest Gjest
Skrevet

Som "Gjest" skriver, burde han henges i det som henger ned (greit nok), men da bør vel også dama straffes tilsvarende, dvs i de 2 som henger ned altså.

Seriøst, helt ufattelig at noen i det hele tatt kan finne på å gjøre noe sånt mot et barn, og at en av dem er en kvinne, var mer enn overraskende for meg.

Skrevet

Døds straff er ikke god nok for slike personer mener nå jeg.

De skal pines til de er gamle og dør.

Hele livet må de minnes på og ha det forferdelig syns jeg. Dør de slipper de jo på en måte unna.

Skrevet

tror jeg personlig hadde kvalt den som gjorde dette!

:sinna::sinna:

måtte de brenne i helv...

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, for hvis vi piner og plager dem lenge nok, kommer de sikkert på bedre tanker, og babyen får det jo også mye bedre :ironi:

Misforstå meg rett, jeg synes dette er HELT forkastelig og hadde hatt problemer med å holde meg i skinnet om jeg møtte mannen på gata! Men når man går for blodhevn og dødsstraff som mange i denne tråden gjør, så synker man jo nesten ned på samme nivå. Staten har retningslinjer å forholde seg til, nettopp fordi slike saker ikke skal avgjøres på grunnlag av følelser. Staten skal straffe, men ikke ved å pine og plage forbrytere på en bestialsk måte.

Men igjen: Det er helt utrolig hvor syke noen mennesker kan være. All sympati med ofrene!

Og rettsvesenet her til lands beskytter ikke offeret men forbryteren. Det ser vi jo gang på gang. Det var senest igår en debatt om dette. Nei samfunnet er plikta til å beskyttes oss mot slike mennesker, noe som de i dag ikke gjør.

Lås de inne på ett fengsel, og kast nøkkelen. Ja, til flere livstidsdommer, uten mulighet til prøveløslatelse. Med det mener jeg at en person kan få dom på f.eks 4 ganger livstid, d.v.s ca 80. Hensynet til barn må komme foran hensyn til slike onde mennesker. :frustrert:

Skrevet

:grine::grine::grine::grine:

Jeg vil bare gråte.

Dette er det råeste jeg kan tenke meg at et menneske kan gjøre:

forgripe seg på barn.

Jeg håper de begge brenner i helvete.

Jeg er sikker på at de de vil få oppleve i fengsel er 100 ganger værre enn dødsstraff.

Overgripere mister som regel liv og helse i slike institusjoner uansett!

Det sørger de andre innsatte og personalet for. THANK GOD!

* skal klemme ekstra på lille-jenta mi når jeg kommer hjem i dag... og skal gjøre alt jeg kan for å verne henne mot sånne syke beist*

Skrevet

Å forgripe seg på barn er den ultimate synd spør du meg. Men en liten baby!?? Det er så langt utenfor min fatteevne at det er helt utrolig! :frustrert::frustrert:

Gjest lurven
Skrevet

å drepe han løser vel ingen problemer, bedre å la han råtne i fengsel

Skrevet

Det finnes ikke ord for å beskrive noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...