monja Skrevet 3. desember 2002 #21 Skrevet 3. desember 2002 Hei alle sammen! Ta en titt her: quote="care"]her inne finner dere adressen hvor dere kan sende protestbrevet. http://www.tvnorge.no/nyheter/aktuelt/809708 Her kommer også et forslag til tekst: After seeing the videoclip from Peru on the news here in Norway on Dec. 2, 2002, showing how Peruan military are using dogs in their training of soldiers, I am appalled and shocked how a civilized country can treat their companian animals this way. It doesn't only show a complete ignoranse and lack of empathy for the individual, tortured animals, but also a governments lack of protection for these animals. Instead of treating living animals this way, a civilized government should protect them. What kind of signal does this send to both your own people, and to the rest of the world? I truly hope that these cruel acts do come to a complete stop immediately, and if not, that people all around the world will stop visitting your country and stop buying your products until so has happened. I surely will. Håper at flest mulig kan protesterer mot denne form for mishandling.
Gjest Hege Skrevet 3. desember 2002 #22 Skrevet 3. desember 2002 Det lille jeg vet om griser i denne forbindelse er at de blir/ble bedøvd og skutt på, for at man skal forske på hvordan de forskjellige skadene ser ut med forskjellige åpen/ammo. Og effekten. Og selvsagt behandling av skuddskader. Det er flere år siden jeg leste dette, så jeg kan ikke si sikkert om dette foregår i dag. Husker heller ikke alle detaljene her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå