Gå til innhold

Soldater piner hunder til døde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! Ta en titt her:

quote="care"]her inne finner dere adressen hvor dere kan sende protestbrevet.

http://www.tvnorge.no/nyheter/aktuelt/809708

Her kommer også et forslag til tekst:

After seeing the videoclip from Peru on the news here in Norway on Dec. 2, 2002, showing how Peruan military are using dogs in their training of soldiers, I am appalled and shocked how a civilized country can treat their companian animals this way.

It doesn't only show a complete ignoranse and lack of empathy for the individual, tortured animals, but also a governments lack of protection for these animals. Instead of treating living animals this way, a civilized government should protect them. What kind of signal does this send to both your own people, and to the rest of the world?

I truly hope that these cruel acts do come to a complete stop immediately, and if not, that people all around the world will stop visitting your country and stop buying your products until so has happened. I surely will.

Håper at flest mulig kan protesterer mot denne form for mishandling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lille jeg vet om griser i denne forbindelse er at de blir/ble bedøvd og skutt på, for at man skal forske på hvordan de forskjellige skadene ser ut med forskjellige åpen/ammo. Og effekten.

Og selvsagt behandling av skuddskader.

Det er flere år siden jeg leste dette, så jeg kan ikke si sikkert om dette foregår i dag. Husker heller ikke alle detaljene her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...