Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp sluttet på pillene pga. alle de negative bivirkningene jeg ikke lenger orket. Så nå går jeg og venter på at kroppen skal bli "normal" igjen - spesielt på at sexlyssten skal komme tilbake...

Mitt spørsmål er til dere som har sluttet på pillene av samme grunn, og lyder som følgende: Hvor lang tid tok det før lyssten kom tilbake og resten av kroppen kom tilbake til normalt (med tanke på bl.a. humør o.l.)?

Begynner å bli utålmodig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slutta på pillene etter nyttår, også på grunn av de hlvts bivirkningene. Jeg føler humøret er mer naturlig nå, og sexlysten har kommet seg betraktelig :sjarmor: Men du må nok forberede deg på at ting tar tid. P-piller har lang halveringstid, dvs. at det går en god stund før alle stoffene er ute av kroppen. Mensen min var regelsmessig fra første syklus. Er fint å føle seg naturlig igjen, ingen kunstige hormoner som flyter rundt og lager kaos. Eneste minus er at jeg må være mer obs ved sex, jeg har kjempevondt under eggløsningen (ikke mensen :overrasket: ) og har fått småkviser i pannen (arrrgh!). Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Det som er så trist, er at sexlysten ikke nødvendigvis kommer tilbake. Dette står det ingenting om i informasjon om bivirkningene til de ulike p-pillene.

Jeg ville aldri ha gått på dem om jeg hadde visst det da jeg begynte på dem.

Min sexlyst forsvant FULLSTENDIG da jeg gikk på p-piller, og har bare fått ca 20% av den tilbake (om sånt kan regnes i prosent). Jeg sluttet med p-pillen for tre år siden.

Skrevet
Det som er så trist, er at sexlysten ikke nødvendigvis kommer tilbake. Dette står det ingenting om i informasjon om bivirkningene til de ulike p-pillene.

Jeg ville aldri ha gått på dem om jeg hadde visst det da jeg begynte på dem.

Min sexlyst forsvant FULLSTENDIG da jeg gikk på p-piller, og har bare fått ca 20% av den tilbake (om sånt kan regnes i prosent). Jeg sluttet med p-pillen for tre år siden.

Det er jeg fullt klar over. Men er ikke så pessimistisk at jeg tror det vil skje meg. Er bare en uke siden jeg skulle begynt på et nytt brett, så eneste jeg lurer på er hvor lang tid jeg kan forvente at det vil ta...

Og aldri er ikke et alternativ for meg... ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk min første mens etter pillestopp i dag, en måned etter forrige blødning. Den siste uka har ikke kjæresten min fått være i fred :kul: Utrolig deilig å ha lyst igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...