Gå til innhold

Strømpebånd + strømper/stay-ups

Anbefalte innlegg

Gjest Markblomsten
Skrevet

Da har jeg kommet dit hen at jeg har begynt å tenke på strømpebånd.

Hvor kjøper dere det? Brudesalong? Nettbutikk? Andre steder?

Jeg tar i allefall imot tips altså. Gjerne om strømper/stay-ups også forresten. Ender sikkert opp med nettbutikk, hvis ikke jeg finner noe i Oslo da jeg skal dit om en måneds tid da. Forslag til butikker jeg kan titte i da? Evt med nettsider så jeg kan sjekke litt i forkant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått strømpebånd av ei vennine av meg.

Hun kjøpte det på auds undertøysalong på strømmen storsenter.

trur det koset ca 200 kr eller noe. Er blått. (skal være something blue)

Strømper.. tja. Stay ups finner man vel i de fleste klesbutikker. Har i allefall sett det i alle jeg har vært i. Både i hvit, svart, naturfarget, ++ (problemet mitt med dem er at det minste jeg finner er small og det er for stort for leggene mine)

men skal du ha sånne strømper som man må ha strømpeholdere til er det litt verre har jeg funnet ut. Har kun funnet i svart.

men regner med at det kommer inn flere typer av det utover våren

Skrevet (endret)

..

Endret av Nordlandspia
Skrevet
Sjekk ut http://www.stockingshq.com/sheertemptation/index.htm. En meget bra nettbutikk for strømper, med god service.

Her har jeg kjøpt to par brudestrømper. Gå inn på bridal, white, ivory ranges. Jeg har de første strømpene der ( Gerbe Soyance satin-top stockings) - de er sinnsykt fine, og kjempemyke å ha på!!!!

Skrevet (endret)

..

Endret av Nordlandspia
Skrevet (endret)

De har strømpebånd på www.ariela.no De har mange forskjellige og alle har innsydd en liten blå sløyfe bak for "something blue".

Endret av *Emma*
Skrevet

Kjøpte mine stay-ups på Lindex, og strømpebånd har jeg ikke. Har ikke tenkt å ha det heller.

Skrevet
Må innrømme at jeg ser på strømpebånd som noe tull fra en annen tid... Eller vent litt. Nå tenker jeg på sånne bånd som henger ned fra et korsett, og liksom skal "holde strømpene oppe". Er det det som menes med strømpebånd?

Det som henger ned fra korsett til å holde strømpene oppe heter strømpeholdere. Strømpebånd er bare et enkelt rundt bånd med strikk i og gjerne litt blonder, som du "pynter" låret med ;)

Skrevet

Men strømpeholderne holder jo faktisk strømpene på plass når du ikke har stay up strømper, og strømpeholdere kan jo være riktig så sexy. Strømpebånd synes jeg er litt teit, da... ;)

Smak og behag tydeligvis!

Alt fås forøvrig kjøpt på Lindex og KappAhl har de iallall strømpebånd.

Skrevet
Og det stygge faktum er, at den mannen som har sett deg naken X antall ganger før, ikke kommer til å legge merke til det uansett :ler:

:ler: Veldig sant, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...