Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Holder på å pusse opp et rom som den lille helten min skal få når han kommer i september. Har kjøpt en lys blå farge jeg tenkte å bruke på veggene.

Er det noen som vet om noen sider på nettet man kan få litt inspirasjon til innredning av babyrom??

Hva er nødvendig/praktisk å ha på et babyrom?

Kommer ikke på så mye annet enn en seng :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan male veggene i en blå farge og f.eks male fisker på veggen. en bekjent av meg har laget et akvarium rom til sønnen sin.. kjempestillig.

Skrevet (endret)

På IKEA har de jo supermasse fint til barnerom. Masse dill til å lage forskjellige tema-rom, f.eks fiskerom, sjørøverrom osv. Så kan du jo ha en søt barnelampe, bilder, en liten bokhylle og kanskje en liten lesekrok med masse puter i fine farger? Det har min gutt, men han er jo 1år da. Å så er det jo lurt å ha en god stol der inne :) På jotun.no mener jeg å ha sett ulike forslag til barnerom? Du kan jo sjekke..

Endret av Tøyseklumpen
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg hadde nok heller malt rommet i en lys, nøytral farge og heller hatt litt farger på puter, gardiner, sengetøy, etc. Lettere å forandre da :)

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg hadde nok heller malt rommet i en lys, nøytral farge og heller hatt litt farger på puter, gardiner, sengetøy, etc. Lettere å forandre da :)

:Nikke:

Skrevet

Om jeg må male på nytt om et år eller to eller fem blåser jeg i!

Derfor jeg maler det blått nå! Uansett er det en veldig lys farge.

Men jeg vet bare ikke hva jeg skal ha på det rommet... Hvordan ting og sånn..

Gjest gjest1
Skrevet

Synes lysblått høres helt flott ut! :)

Har ikke barn, men vil kanskje tro at det er lurt med oppbevaringsmøbler? Skap og kommode til klær, tepper, leker etc? Bokhylle til eventyrbøker er sikkert også lurt. En god stol, leselampe? Noen puter og et pledd. Og et fint gulvteppe kanskje?

Skrevet

På barnerommet til gutten vår (han blir riktignok straks 2 år) så har vi seng, en sovesofa (til gjester og til å leke i), et lite bord med to stoler i barnestørrelse (veldig stas!) og en bokhylle. Dessuten er det skyvedørsgarderobe på rommet.

Oppbevaringsmøbler er veldig lurt... og hyller og kasser som barnet kan finne fram ting selv i (når det blir litt større). Nå i starten har du kanskje også brukt for en stol som er god å sitte i - f.eks. til bruk ved amming natterstid...

:)

Skrevet

Tusen takk!! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...