Gå til innhold

17 mai igjen.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Ble litt inspirert av den forrige 17 mai tråden om hva de uten barn gjør på 17 mai.

Har derfor lyst til å spørre dere med barn om hvor tidlig begynner dagen for dere, er dere med på mye, og når avsluttes nasjonaldagen for deres del?

For min del har jeg korpsbarn, å vi står opp ca kl 06.00. Spiser frokost før det er på med uniform (bunad for min del), og møtes på skolen kl 07.30.

Deretter er det spilling på forskjellige steder (2 skoler) før vi kan ta en pust i bakken på idreettsparken med god mat og leker for barna.

Kl 16.00 går borgertoget i min barndomsby, noe jeg også må få med meg, etter det er det russetoget hvor jeg iår har en nevø, å må se.

Vi er vel hjemme ca kl 19.30 - 20, å da er det bare å vrenge av seg bunad å slenge seg ned på sofaen. Barnet er rimelig sliten da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ikke barn i korps så vi starter litt rolig med en felles frokost, og i barnetog kl 13 der ungene går i sine puljer med klassen og vi rusler bak (i allefall nå når de er så store...) Så er det leker og kaker, is og brus og alt det der før folkefesten starter kl 17.... En rolig dag med andre ord (og regner det trollkjerringer er vi som regel ikke med på å gå i tog - det er det jaggu meg ikke verdt altså...)

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...