Gjest -eline- Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Noen som vet om en god indisk restaurant i området rundt Euston Station/St Pancras/King's Cross? Har noen venner som kommer over for ei helg og skal bo i området, og siden det er tusenvis av indiske steder i London... Om noen vet om gode indiske steder i andre deler av (sentrale) London så sier jeg ikke neitakk til å høre om de heller
Gjest gjesta Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Kjæresten spiste på denne restauranten for et par år siden. Han har sagt veldig mye positivt om den, deilig mat og veldig god service. Men den er ganske så dyr da.. Vet ikke hvor den ligger i forhold til de stedene du nevner.
Cronos Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 Synes jeg har hørt noe om at Brick Lane skal være curry-gate nr. 1 her borte. Ellers skal de ikke være så veldig vanskelig å finne noe indisk. The Delhi Brasserie - ligger ved Tottenham Court Road. Moti Mahal - ved Covent Garden ** veldig bra Tower Tandoori - ved Tower Bridge
Gjest -eline- Skrevet 6. mai 2006 #4 Skrevet 6. mai 2006 Takk for svar Tocogo: saa ut som et flott sted og de har helt sikkert god mat ja. Litt feil del av byen og ganske dyrt ja... dvs norske priser i hvertfall, men takk for tipset. Cronos: Kom paa det med Brick Lane da en kompis sa det...er vel en mulighet for at vi bare tusler dit, greit aa finne et sted som passer lommeboka til de som kommer paa besoek ogsaa
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #5 Skrevet 13. mai 2006 Jeg har spist masse herlig indisk mat i området rundt Euston, men jeg husker dessverre ikke navnet på en eneste restaurant... tror ikke du skal slite med å finne et sted ihvertfall - og jeg har tilgode å ikke få god mat på indisk restaurant
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå