Gå til innhold

aktuelle


elle

Anbefalte innlegg

Det er lenge siden jeg har skrevet dagbok, men jeg tror dette skal bli spennende..

I dag har jeg fri fra jobb, det er ubeskrivellig deilig å ha en dag for seg selv. Bare slappe av og ikke gjøre noen ting.. :P

Skal snart hoppe i dusjen, skal møte en venninne på kafe og det er det mest behagelige jeg vet om. Sitte i time vis i en kafe-sofa og drikke kaffe latte..eller drikke cola, eller te.

hmmm, jeg drømte meg helt bort..

Kommer tilbake i ettermiddag jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har vært uten internett i et par dager, så jeg har liksom ikke kommet meg i gang..

har akkurat laget te, så nå sitter jeg her med te og pepperkaker. Namnam.

Har ingen planer i dag, skal bare forbrede meg litt med ting til jobben.. Har fått ny jobb fra januar og starter opplæring i morgen. er litt spent!! Men jeg tror det skal gå bra.

Det er snart jul og jeg gleder meg som en unge..er absulutt ikke i rute med tanke på gaver, men jeg og søsteren min har tatt bilse hos fotografen til foreldrene mine.. Det ble veldig pent og ikke harry..

Jeg har ingen anelse om hva jeg skal gi til samboeren min.. han har på en måte alt.. :roll: men jeg kommer vel på noe spennende..eller ikke..

tror jeg drar en tur til byen, trenger så sårt noe nytt til min lille garderobe..og så er det julebord sesong...

so long

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk aldri reist på handle tur i går.. Fikk tlf fra jobben og måtte reise dit. dumt med syke mennesker.. føler meg litt egoistisk men jeg ville så gjerne ha fri dagen min.... :cry:

det er så mye å gjøre på jobben min, så mange dumme :x kunder. Men jeg biter tennene sammen og smiler.

I dag har jeg bare jobbet, truffet noen selgere som jeg kommer til å ha kontakt med når jeg begynner i den nye jobben. Gruer meg litt, men det skal nok gå bra..har også begynt på opplæringen, det er mest spennende men fryktelig mye å lære. Jeg gleder meg allerede til i morgen.

Skal zove nå..natta fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:roll: Jeg er ikke så flink til å skrive så ofte men det er rett før jul så det er lov til å være litt opptatt. Jeg har fått ny leilighet og ser frem til å flytte, bare litt pes å flytte i romjulen... Skal flytte tul majorstuen... glaad.

Skal bare jobbe tre dager til så er det juleferie og masse gøy, skal hjem til foreldrene mine før jeg reiser tilbake til oslo for å flytte..

I dag har jeg fri, deilig. Våknet tidlig og spiste frokost, har lest litt mail og nå skal jeg ut å kjøpe de siste julegavne. Og så skal jeg treffe en venninne på kafe.. Sakl drikke te og kose meg.

De fridagene jeg har sånn innimellom er ren luksus.. I morgen er det tilbake på jobb med hardkjør.. sinna kunder og jule stress. :evil:

Kommer tilbake jeg... elle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagboken min, tenk at det er julaften i dag og her sitter jeg.. har hatt en difus kveld med mye god mat, mange flotte pakker og litt mye mas.. Men i bunn og grunn har jeg hatt det koselig. Fikk et kjempe flott kamera jeg hadde ønsket meg. skal ta masse flotte bilder med det.. :wink:

har snakket lenge med en venninne på telefonen, liker å gjøre det på julaften. Imorgen skal vi ut og treffe kjente.. Det er alltid stas og komme hjem til byen min.. Og det er noen jeg gleder meg veldig til å se..

Ute er det kaldt, vi har et søtt juletre i hagen som jeg sitter og ser på.. huset til foreldrene mine er så flott i jula, får kjempe julestemning når er her...

Katten min smyger seg rund bena mine, jeg blir helt rørt jeg.. Foreldrene mine ble glade for presangene fra søsteren min og jeg.. Vi har tatt bilde hos fotograf..

Broren min fikk en cd han ønsket seg..

:hjerter::hjerter:

håper jeg får det gøy i morgen... gleder meg i alle fall masse masse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...