Jasmin Skrevet 8. mai 2006 #21 Skrevet 8. mai 2006 Synes det er trist at det ble den avgjørelsen, men jeg ønsker deg likevel masse lykke til videre Du er nok en kjempegod mamma for dine 3 engler
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #22 Skrevet 9. mai 2006 Hei , jeg er i en slik situasjon nå,jeg har 3 friske barn og jeg makter ikke å gå igjennom dette svangeskapet jeg heller,jeg skal til sykehuset på fredag til forundersøkelse. det blir abortpillen på meg. Man kan få abortpillen inntil du er 9 uker gravid. Og det er ikke et barn du bærer på nå,det er celler,blodplater og hvis du vil kan du se litt inne på denne sidenhttp://www.netbaby.dk/ Jeg har sett inne på denne siden mange ganger,ikke fordi jeg er pervers men fordi jeg vil følge med på ting og rett og slett se at det ikke er noe enda. Når man har vært på forundersøkelse blir det bestemt hvilken dag du skal komme tilbake for å ta pillen, Abortpillen gjør at livmora ikke reagerer på kroppens eget graviditetsbevarende hormon, og dermed stanser videre utvikling av graviditeten. Etter ca 2 dager blir du innkalt til sykehuset og legges inn på en dagavdeling, der får du en kapsel som setter igang livmorsammentrekninger. Jeg vil ta pillen,det er viktig for meg at det er jeg som gjør dette mot kroppen min,det er mitt valg,min avgjørelse. Klarer ikke tanken på at noen tukler med kroppen min mens jeg sover eller at noen skal ta dette vekk for meg,det skal være helt og holdent mitt ansvar når noe slikt må skje. Lykke til.
Gjest Piper Skrevet 9. mai 2006 #23 Skrevet 9. mai 2006 hei alle dere flotte mennesker som har vært så snille og svart meg. Og takk til alle dere som har respekter meg så mye at dere ikke har gjort det til en fanesak. Etter samtale med legen min har meg og min mann nå kommet frem til at vi ikke tar sjansen på og sette ett barn til til denne verden... jeg har det enormt vondt.. spesielt når jeg ser inn i mine barns øyne og da lurer jeg veldig på hva jeg kommer til og gå glipp av. Men pga veldig tungt svangerskap var min lege også enig i at jeg hadde tøyd det langt nok med og bære frem 3 barn. Men jeg føler meg konfortabel med mitt valg sammtidig som det kommer til og bli beintøft og gjøre det.... for det er jo mitt... Men jeg må sette helsen min foran denne gangen... jeg vill ha muligheten til og leve og være en god mamma for mine 3 små engler. Igjen tusen takk til dere alle sammen... klem til dere alle ← Jeg kan forstå at dette var en tøft valg, men jeg syns du valgte riktig. Du må tenke på deg selv og de andre barna også, og dette tror jeg nok de fleste forstår.
Gjest roxy Skrevet 9. mai 2006 #24 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har aldri vært i mot abort og mener alle bør få ta det valget selv vil ønske deg masse lykke til!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå